Dreamweaver 8 - uden "code wrap" ?? hvorda~
Fra : Ronni

Dato : 27-02-06 13:29

Jeg har netop installeret en trial af Dreamweaver 8.

Problemet er at kode-linierne aftomatisk ombrydes, hvilket jeg
ikke ønsker. Men jeg kan ikke finde nogen steder at slå det fra.
Har kigget i "edit/preferencer".

Er der nogen der kan sige mig hvor jeg slår det fra?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : per christoffersen

Dato : 27-02-06 15:48

"Ronni" <ronni@designi.dk> skrev i en meddelelse

> Problemet er at kode-linierne aftomatisk ombrydes, hvilket jeg
> ikke ønsker. Men jeg kan ikke finde nogen steder at slå det fra.
> Har kigget i "edit/preferencer".
>
> Er der nogen der kan sige mig hvor jeg slår det fra?

Prøv View/Code view Options.
Der er en del forskellige muligheder at vælge imellem.

Går det helt galt, kan man jo altid prøve hjælpefilen...
Hvis du i Index skriver Code, og kigger efter Wrap i resultaterne, så skulle
du være på rette spor

/Per

Fra : Ronni

Dato : 28-02-06 10:43

per christoffersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> Går det helt galt, kan man jo altid prøve hjælpefilen...
> Hvis du i Index skriver Code, og kigger efter Wrap i resultaterne, så skulle

Hold kæft hvor er jeg blind!
Den lå jo lige til højrebenet under "View/Code view Options/Word wrap"

Tak

Mvh Ronni