Kan man dele TDC medarbejder bredbånd til ~
Fra : Kim

Dato : 26-02-06 13:58

Vi har hjemme 2 computere der har kørt fint på internettet samtidig , men
efter jeg har købt en bærbar og også koblet den til , rygger der altid en
computer af.
De er alle tilkoblet en Topcom TSH-205 10/100 ethernet auto sensing switch

Kan man gøre noget ??

Mvh. Kim

Fra : Jesper Lund

Dato : 26-02-06 14:41

Kim <kim014@mail.dk> wrote:

> [...]
> til , rygger der altid en computer af.
> De er alle tilkoblet en Topcom TSH-205 10/100 ethernet auto

Du har kun to dynamiske IP adresser hos TDC, og hver computer skal have
en offentlig IP når du bruger en switch. Du skal enten betale for 2
ekstra dynamiske IP adresser (det er vist 10 kr/måned) eller købe en
router. Med routeren bruger du kun een offentlig IP.

--
Jesper Lund

Fra : Kim

Dato : 26-02-06 14:56

"Jesper Lund" <jelu@despammed.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> dynamiske IP adresser (det er vist 10 kr/måned) eller købe en router. Med
> routeren bruger du kun een offentlig IP.

Nogen der har et link til en bilig router jeg kan bruge ??
Mvh. Kim

Fra : Jochke

Dato : 26-02-06 16:47

Kim skrev:
> Nogen der har et link til en bilig router jeg kan bruge ??

Nu du har TDC: http://kortlink.dk/tdc/2fsx

TDC's support kan også gratis hjælpe dig med denne model, hvis du har
problemer.

Jeg har haft god erfaring med denne Netgear router. Den har desuden
indbygget trådløst netværk. Det kan dog slåes fra, hvis du ikke har
noget at bruge det til.

/Johnny