Østjysk Hundecenter
Fra : Niels Pein

Dato : 05-03-06 22:23

Vi bliver nødt til at finde en kattepension til vores Mis Sophie i en lille
uges tid i maj. Vi har været på besøg på Østjysk Hundecenter, og det ser
umiddelbat fint ud.
Mis Sophie er en indekat, som efterhånden er vant til at være enerådende i
et halvstort hus.

Er der mon nogen her der kender til og har en kommentar vedr. Østjysk
Hundecenter som kattepension?
http://www.ostjyskhundecenter.dk

På forhånd tak.
Niels Pein

Fra : CC

Dato : 06-03-06 16:05

"Niels Pein" <fornavn@efternavn.dk> wrote in message
> [...]
> et halvstort hus.
>
> Er der mon nogen her der kender til og har en kommentar vedr. Østjysk

Hej Niels,
Nummer et for katten er umiddelbart, hvis den kan blive hjemme og nogen
kommer ret ofte (flere gange om dagen) og fodre den, kæler og leger med den
her. Hvis det ikke kan lade sig gøre, ville jeg på trods af, at ovennævnte
pension ser meget fin ud, vælge et sted hvor de ikke både har hunde og
katte - jeg kunne forestille mig, at en kat som ikke er vant til hundeglam,
vil flippe en del ud over det (det kan så godt være, at de har løst
problemet på det pågældende sted, ved at der er langt mellem katte og
hunde).

Har iøvrigt overvejet, om der er basis for kattesitning i DK, men jeg
tvivler om der er nogen som er villige til at betale i omegnen af 200 kr. i
timen mellem 1 og 3 timer om dagen, når de er på ferie

Men det kunne være, at man skulle forsøge, at få sat en frivillig ordning
op. Hvis vi boede relativt tæt på nogen som skulle have passet katte, ville
vi godt tilbyde, at være kattesittere.

held og lykke med kattepasningen.

hilsen
Claus