Sony 750 tilbage efter Rep.
Fra : Peter Caspersen

Dato : 05-03-06 20:13

Hej jeg vil lige fortælle om min mobil Sony 750 som jeg lige har fået
tilbage, mit problem var at når jeg overførte filer til mobilen
så opstod det ene problem efter det andet, feks. kunne 5 filer jeg overførte
finde på at ligge i en storfil eller jeg kunne overføre en
fil, også kunne det være at den ikke var på mobilen når jeg koble mobilen
fra pcer, men mens jeg havde koblet mobilen op til pcer
så kunne man se at filen var der, der var også andre problemer men alle var
noget med filthåndtering at gøre.

Jeg havde selv opdateret den ved at downloade opdatering fra Sony men det
hjalp ikke noget.

Sonofon har så sent den til servis og jeg har fået

SW opdateret og nulstillet.(customize)

og nu virker min mobil, men SW må jo stå for SoftWare opdateret ikk ?

Det jeg selv hente fra sony var det ikke Firmware opdatering jeg fortog mig
?

Da jeg selv opdateret så fulgte jeg det jeg skulle også ente det med at min
mobil summe lidt og det var så det
men hvis man software opdater så må det da tage noget længer tid ikk?

Jeg kan se at min nye software er

R1AA008 R1AA008 prgCXC125952_EU_1_CL

det var bare lige det jeg ville fortælle for denne gang, og for at høre om
jeg skulle have gjort noget forkert da jeg selv opdateret

Peter

Fra : Lars Raaby

Dato : 05-03-06 21:24

Peter Caspersen skrev:

> Jeg kan se at min nye software er
>
> R1AA008 R1AA008 prgCXC125952_EU_1_CL

Er den nye ikke R1N035?
Hvordan ser du hvilken version du har?

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Peter Caspersen

Dato : 05-03-06 23:42

jeg bruger Float's mobile agent 2 et godt program når man har en Sony mobil

http://fma.sourceforge.net/

Peter

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-03-06 23:47

Lars Raaby <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev:

>Er den nye ikke R1N035?

R1AA008 er nyere end R1N035 (A, B, ..., Y, Z, AA, AB, ...)

>Hvordan ser du hvilken version du har?

Tast >*<<*<* og vælg serviceinfo.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk fylder 5 år til marts. Tilmeld dig nyhedsbrevet,
og få gode fødselsdagstilbud - http://www.simlock.dk/nyheder/