SMS antal på en K750 ??
Fra : Peter

Dato : 04-03-06 09:47

Hej.

Det undre mig, at jeg selv med 1gb ram i min telefon, stadig ikke kan gemme
mere end ca. 20-30 sendte sms´er i telefonen...

Er der ikke en måde hvor man kanfå telefonen til at lægge dem på ram-kortet,
så telefonen udnytter dette i stedet ?? (Eller måske bare på de 32mb intern
hukommelse, der er jo plads til en del, hvis det kunne udnyttes.....)

Mvh.
Peter

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-03-06 11:01

Peter skrev:

> Er der ikke en måde hvor man kanfå telefonen til at lægge dem på ram-kortet,
> så telefonen udnytter dette i stedet ?

I Indbakken (på K700i) kan jeg trykke "Mere" og vælge "Gem
meddelelse". Jeg ved ikke om der er nogen begrænsning ved det.

--
Bertel

Fra : Peter

Dato : 04-03-06 20:55

Hej, og tak for dit svar....

> I Indbakken (på K700i) kan jeg trykke "Mere" og vælge "Gem
> meddelelse". Jeg ved ikke om der er nogen begrænsning ved det.

Ja, det kan man vist også, men det fungere rent manuelt, kan den ikke gemme
på ram-kortet automatisk ??

Hvis ikke, så må det da være en stor fejl i firmwaren.....

Mvh.
Peter

Fra : Nicolai

Dato : 05-03-06 11:58

"Peter" <pshdo@remove.me.pleace.tele2adsl.dk> wrote in message

> Hvis ikke, så må det da være en stor fejl i firmwaren.....

Min w800i kan da have en hel masse. Men det afhænger vel også af hvor meget
du har fyldt din interne hukommelse op. Men det kan vel aldrig være en fejl,
men efter dit behov kunne det vel kategoriseres som en mangel.