yeaaaaaaaaah !!!!!
Fra : Ukendt

Dato : 03-03-06 21:32

Fra : Bruno

Dato : 03-03-06 22:22

Torben wrote:
> http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3584786/
>
> http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=global&lc=en&ver=4001&template=pc3_1_1&zone=pc&lm=pc3_1&prid=483

Sødt. Desværre kræver gode billeder andet end bare mpixels, men det er
da en sød gimick som bliver mere og mere anvendelig.

Mvh

Bruno

Fra : Fischer

Dato : 04-03-06 07:11

> Sødt. Desværre kræver gode billeder andet end bare mpixels, men det er da
> en sød gimick som bliver mere og mere anvendelig.

Ja, selv K750i kan da bruges i en snæver vending.
Med det fotografiske talent 99% af befolkningen har, så er det sikkert fint
dækkende rent kvalitetsmæssing.
Om et macrobillede af en tilfældig blomst står 100% skarpt eller er en smule
uldent i kanten, er vist ikke så vigtigt.

*Fischer

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-03-06 22:35

Torben skrev:

> http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3584786/

>    ... til april, men der nævnes ingen priser.

[*GYS*]

(men det lyder fedt!)

--
Bertel

Fra : Pistolprinsen

Dato : 04-03-06 10:41

Det kunne tyde på, at du ikke kender www.esato.com, for her er det en
old-gammel nyhed!

Pistolprinsen

Fra : Jakob Griffel

Dato : 04-03-06 10:55

> Det kunne tyde på, at du ikke kender www.esato.com, for her er det en
> old-gammel nyhed!

Jeg kendte den altså heller ikke...

--
Hilsen Jakob

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 04-03-06 12:49

> http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3584786/

"Sony Ericsson introducerer samtidig den såkaldte BestPic-teknologi, der
automatisk lagrer ni billeder, når brugeren trykker på knappen - fire før og
fire efter."

Hvordan vil den tage billederne før man trykker på knappen? Vil den tage en
masse billederne bare man har åbnet kameraet? For så holder det batteri nok
ikke længe.

-Lasse

Fra : Nicolai

Dato : 04-03-06 14:12

"Lasse Hoelgaard" <snoop@fedt.dk> wrote in message

> Hvordan vil den tage billederne før man trykker på knappen? Vil den tage
> en masse billederne bare man har åbnet kameraet? For så holder det batteri
> nok ikke længe.

Den tager da ikke billede når du trykker på knappen. Når du trykker, så
foretager den autofokus, ligesom de fleste andre digitalkameraer, og det er
vel i autofokus processen at den bruger BestPic.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-03-06 01:24

"Lasse Hoelgaard" <snoop@fedt.dk> skrev:

>Hvordan vil den tage billederne før man trykker på knappen? Vil den tage en
>masse billederne bare man har åbnet kameraet? For så holder det batteri nok
>ikke længe.

Der sker vel blot en form for "rotation". Det billede der vises i
"søgeren" (skærmen) lige nu, er jo også gemt i telefonens hukommelse
(det er jo en elektronisk skærm, og ikke blot en "vindue", som de
gamle analoge kameraer fx havde). I stedet for at slette billedet fra
hukommelsen, så snart der skal vises et nyt billede, så gemmes der fem
billeder. Det "ældste" billede "skubbes" så ud (slettes) af
hukommelsen, når der skal vises et nyt på skærmen (og derved gemmes i
hukommelsen).

Det skal siges, at jeg ikke aner, om det er sådan det foregår - men
det er et gæt - og jeg kan ikke forestille mig, at det skulle bruge
(nævneværdigt) mere strøm, at håndtere fem billeder i stedet for ét.
Det kræver vel blot lidt mere hukommelse.

Det er sent, og jeg er på vej i seng - men jeg håber du fik fat i
meningen

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk fylder 5 år til marts. Tilmeld dig nyhedsbrevet,
og få gode fødselsdagstilbud - http://www.simlock.dk/nyheder/