funny pictures
Fra : Ukendt

Dato : 03-03-06 11:25

Hi

My site with funny pictures is now updated..

the link is:

http://funny.karmark.org

Fra : Jaws

Dato : 04-03-06 01:52

Hmm find en anden gruppe og spam..
Og fri os fra rippede billeder, hvor du ingen gang. har fjernet taget fra..

Jaws

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-06 09:08

"Og fri os fra rippede billeder, hvor du ingen gang. har fjernet taget
fra.."

Fjerner jeg tagget har jeg lavet en ulovlig kopi af deres billed, og så har
jeg ikke lov til at vise det mere.

Så tag din galle og slug den igen makker, hvis du har så stort problem med
det, kan du jo bare lade være med at gå ind på siden.

Fortsat god dag