Åbne i "mainframe".
Fra : Jo-Ann

Dato : 23-12-00 17:56

Hejsa !

Jeg har problem med en side:
http://www.rhodesian-ridgeback.dk/test/start_test.htm

Hvordan får jeg mine link til at åbne på hovedsiden, og ikke bare i et nyt
vindue ??? Håber meget nogle kan hjælpe mig !!

Mvh

Jo-Ann

Fra : KeZZe

Dato : 23-12-00 18:17

> Hvordan får jeg mine link til at åbne på hovedsiden, og ikke bare i et nyt
> vindue ??? Håber meget nogle kan hjælpe mig !!

Ændr denne linie i http://www.rhodesian-ridgeback.dk/test/Menu_test.html :
<PARAM name = frame value = "_mainframe">
til
<PARAM name="frame" value="indhold">

--
/KeZZe
mailto:KeZZe@KeZZe.dk

Fra : Jo-Ann

Dato : 23-12-00 18:32

TUSIND TAK !!!

Det var vel nok dejligt !!! (og hvor var det egentlig simpelt, det underlige
er at jeg har omdøbt den fordi jeg ikke kunne få den til at virke( omdøbt
fra "mainframe" til "indhold" )

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-12-00 18:21

Sat, 23 Dec 2000 17:56:29 +0100, skrev "Jo-Ann"
<joann@rhodesian-ridgeback.dk>:

>Hvordan får jeg mine link til at åbne på hovedsiden, og ikke bare i et nyt
>vindue ??? Håber meget nogle kan hjælpe mig !!

Du bruger:
<PARAM name = frame value = "_mainframe">

men navnet på din frame er
<frame name="indhold" src="krop_test.htm" scrolling="yes"
target="_self">

Så prøv at skifte _mainframe ud med _indhold.
(Fjern også target="_self", den har ikke noget at gøre i et frameset)

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Jo-Ann

Dato : 23-12-00 18:32

- også tak for hjælpe til dig...skal forsøge om jeg kan finde ud af at
slette det rigtige *S*