M1 kontakt?
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-02-06 21:03

Jeg kan (sgu!) ikke finde hverken tlfnr eller emailadresse på m1.

Er det mig der er blevet blind - eller er der ikke den mulighed for kontakt?

--
Per, Esbjerg

Fra : Thomas Andersen

Dato : 28-02-06 21:18

http://m1.dk/faq_question.php?a=1&c=Kontakt&q=91

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-02-06 21:26

Per Henneberg Kristensen skrev:

>Jeg kan (sgu!) ikke finde hverken tlfnr eller emailadresse på m1.

http://m1.dk/faq_question.php?a=1&c=Kontakt&q=91
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : [92xx] Maciek

Dato : 01-03-06 03:56

Per Henneberg Kristensen <phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

> Jeg kan (sgu!) ikke finde hverken tlfnr eller emailadresse på m1.
>
> Er det mig der er blevet blind - eller er der ikke den mulighed for kontakt?

Husk at M1 afregner samtaler pr. påbegyndt minut... så for at opnå de
billige minutpriser, bør man afslutte sine samtaler på :59 eller :00
ellers bliver det hurtigt dyrt.

--
Jeg har talt