Syslog reference?
Fra : Nicolai

Dato : 28-02-06 14:20

Nogen der sidder med et godt link til syslog info? Har en del i min firewall
jeg gerne vil have tydet...

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 28-02-06 19:58

On Tue, 28 Feb 2006 14:19:32 +0100, "Nicolai" <spam2005@nifo.dk>
wrote:

> Nogen der sidder med et godt link til syslog info? Har en del i min
> firewall jeg gerne vil have tydet...

Der er ingen generel standard for *indholdet* af en SYSLOG-meddelelse
(kun for formatet), så det rigtige sted at kigge er i manualen til din
firewall.

-A

Fra : Nicolai

Dato : 28-02-06 21:11

> Der er ingen generel standard for *indholdet* af en SYSLOG-meddelelse
> (kun for formatet), så det rigtige sted at kigge er i manualen til din
> firewall.

Ok takker.

Helt specifikt drejer de sig om en code = 8 på en ASA5520.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 28-02-06 21:16

On Tue, 28 Feb 2006 21:11:25 +0100, "Nicolai" <spam2005@nifo.dk>
wrote:

> Helt specifikt drejer de sig om en code = 8 på en ASA5520.

http://tinyurl.com/f8kqb

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/