P-sprøjte
Fra : Ukendt

Dato : 28-02-06 10:43

Hej Venner!
Jeg har lige lært noget nyt i dag! (så det er jo en god dag*S*)
Vidste i at man øger risikoen for kræft i mælkekirtlerne betydeligt ved at
give sin hun p-sprøjte?
Jeg har lige fået min hund nr. 2 og den har fået det. Da jeg ikke havde hørt
om det før spurgte jeg min dyrlæge, og straks blev helt rød i hovedet og
medelte at det gav de altså ikke! Der var meget store chancer for kræft ved
det. Så det skal vi da ikke forsætte med!
Men jeg kom til at tænke på om det er alment kendt, sinden der nu findes
folk og dyrlæger der giver hundene det.

M.V.H.
M&G

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-06 11:22

"M&G" <MichaelATodc.dk> skrev i en meddelelse news:44041b34$0$27585

> [...]
> og medelte at det gav de altså ikke! Der var meget store chancer for kræft
> ved det. Så det skal vi da ikke forsætte med!

Har hørt det før. Det samme gør sig gældende for katte på p-piller, så
neutralisering er nok en bedre løsning, hvis det endelig er....

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 28-02-06 13:05

> [...]
> ved det. Så det skal vi da ikke forsætte med!
> Men jeg kom til at tænke på om det er alment kendt, sinden der nu findes

Ja, det øger risikoen både for kræft i mælkekirtlerne og i livmoderen, og
det gælder både hunde og katte.

Venlig hilsen, Anelise, hvis hunde og katte af samme grund er
neutraliserede.

Fra : Tina

Dato : 01-03-06 16:22

> Ja, det øger risikoen både for kræft i mælkekirtlerne og i livmoderen, og
> det gælder både hunde og katte.
>
> Venlig hilsen, Anelise, hvis hunde og katte af samme grund er
> neutraliserede.

Gad vide hvad forskellen mellem "dyr" og hormoner og mennesker og hormonor
er?