Sterilisering af tæve
Fra : Snavox

Dato : 27-02-06 10:50

Hej.

Har lige læst indlægget "Jeg er træt af min hund" og de tilhørende svar
og skal lige checke, om jeg forstår det rigtigt: Dufter tæverne stadig
med mellemrum, så hannerne bliver parringslystne?

Hvis det er tilfældet, vil vi da spare et dyrlægebesøg og købe et ekstra
hus i stedet, hvor en af os kan bo med hanhunden....

Venlig hilsen

Poul

Fra : tina hedeman

Dato : 27-02-06 16:09

Hej med dig

Det var mig der var træt af min hund.
Min hund blev jo steriliseret men dyrlægen kunne ikk fjerne det hele den ene
æggeleder sad for tæt på noget, så det ville være for risikabelt.
Derfor har det været træls herhjemme. Men nu er alt som det plejer. Men min
hanhund har faktisk sovet siden, det har været hårdt for ham de dage.

Men af erfaring har jeg hørt og set at nogle tæver lugter selvom de er
blevet steriliseret men det kan jo dæmpes med de piller som jeg gav min.
hilsen Tina