SE 610 Reservedele / Evt. reperation
Fra : Henrik Nielsen

Dato : 26-02-06 14:50

Jeg har en SonyEricsson 610 som har fået defekt/opslidt joystick.

Jeg syntes at jeg tidligere har set det til salg som reservedel, men kan
ikke
finde det nogle steder nu.

-Nogle der kender et sted? eller evt. kender et sted hvor jeg kan få det
lavet?

--
Henrik Nielsen
henrik@configdata.dk

Fra : Jacob Frejlev

Dato : 26-02-06 15:25

www.cellshoppen.dk

eller

www.mytrendyphone.dk

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 26-02-06 17:30

"Jacob Frejlev" <frejlevdk2005@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> www.cellshoppen.dk
>
> eller
>
> www.mytrendyphone.dk

Det var vist eet eller måske begge steder jeg mener at have set det,
men der ser ikke ud til at nogle af dem har det nu.

Jeg mener ikke at joysticket virker via tasteprintet, så det hjælper
nok ikke at skifte det.