Webserver/Firewall-problem?
Fra : Tor

Dato : 25-02-06 20:55

Hej
Jeg har sat en webserver op.
Jeg har givet webserveren fast LAN-IP (192.168.220).
Jeg har åbnet port 80 for den.
Jeg kan se serveren på Lan IP-Adressen.
Jeg kan se serveren på WAN IP-Adressen.
Folk udefra kan ikke se serveren. De får "Siden kan ikke vises".

Jeg har TDC ADSL. Min router er en TrendNet WRT54G med nyeste firmware. Jeg
har begrænset den fra 192.168.1.100 til 192.168.1.150.

Min firewall har følgende indstillinger der kan slås fra og til, dem med (x)
står slået til.
(x) Block Anonymous Internet Requests
(x) Filter Multicast
( ) Filter Internet NAT Redirection
(x) Filter IDENT(Port 113)

Skal noget ændres her?

Ud over forwarding siden, er der en side med "triggering" indstillinger.
Skal der angives noget her. Hvad er det forresten?

Er der nogen der kan hjælpe?

Mvh. Tor

Fra : Klaus Larsen

Dato : 26-02-06 09:59

Tor wrote:
> [...]
> Folk udefra kan ikke se serveren. De får "Siden kan ikke vises".
>
> Jeg har TDC ADSL. Min router er en TrendNet WRT54G med nyeste firmware. Jeg

Et hurtigt øjekast siger mig du kan blive lidt klogere her:

http://wrt-wiki.bsr-clan.de/index.php?title=Port_Forwarding

Ellers søg på Port forwarding og det omtalte produkt på google

Vh

Klaus

Fra : Tor

Dato : 26-02-06 17:10

Jeg har fundet problemet.
Jeg har Norton på PC'en. Internet Worm Protection skal slåes fra, eller der
skal laves en undtagelse for min server.
Mvh.tor