Ny mobil???...
Fra : Preben

Dato : 25-02-06 20:15

Hej i gruppen..

Skal til at skifte min 6610i ud, er træt af tastaturet og lyset i både det
og skærmen.
Har kik på et par forskellige telefoner, men har svært ved at bestemme
mig..... valgne står mellem
Samsung 730
Samsung D500/D600
Nokia 6270/6280
Nokia 6630/6680
Sony Ericsson K608i / Z800i

Hvad vil i råde mig til ???
Mine Krav er en god skærm med en opløsning der er up to date dvs. 18 K
farver, og et tastatur der er til at se hvad der står på uanset hvad
belysning man befinder sig i,... Kamera, Radio, og MP3 afspiller skal også
hellest være der men ikke et krav.... har kikket lidt på div. 3 mobiler, men
kender ikke noget til deres dækning, ved at man for nogle år siden ikke
kunne fx. køre en tur igennem dk uden at man blev smidt af hele tiden og
skulle ringe folk op igen, er det stadigvæk sådan??

Men anyway, hvad vil i råde mig til??, vil ikke smide ret meget mere end
2500,- for den incl. abb.

Med venlig hilsen
Preben

Fra : Preben

Dato : 25-02-06 20:18

nåå ja, bluetooth er også et krav.....

Fra : Bruno

Dato : 25-02-06 22:50

Preben wrote:
> nåå ja, bluetooth er også et krav.....

PEBL

Mvh

Bruno

Fra : Preben

Dato : 26-02-06 01:33

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse
> PEBL

øhhh?!?!

Fra : Bruno

Dato : 27-02-06 20:46

Preben wrote:

> øhhh?!?!

http://direct.motorola.com/hellomoto/pebl/#

Mvh

Bruno

Fra : 6400 - Anders

Dato : 25-02-06 21:55

Kan man få en mobil med 18K farver ?

De fleste mobiler jeg kender, har enten 65K el. 262K farver !.

/A

Fra : Preben

Dato : 26-02-06 01:32

"6400 - Anders" <dsl271018@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man få en mobil med 18K farver ?
>
> De fleste mobiler jeg kender, har enten 65K el. 262K farver !.
Var selvfølig 262, jeg mente :o/