Check forhandler opdatering???
Fra : Michal

Dato : 25-02-06 11:15

Min kæreste har lige været inde ved en forhandler med hendes Nokia 6230. Den
kunne ikke fange signal så godt mere. Så vi gik ud fra det må en opdatering
kunne afhjælpe.
Hun går så ind med tlf og henter den efter 4 timer. Hvorefter hun får at
vide det ikke er en opdatering der skal til, men hun skal betale for at han
har lavet en opdatering
Så nu vil vi gerne vide om der findes en kode man kan taste for at se om han
har opdateret den, eller om han bare tager RØVEN på folk?

M.v.h

Michal

begin 666 icon_confused.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,,`/_J`$5%10```/_.`/_)`/Z=`/^T`/_^D__]$___Q__E
M`/__ZP```````````````"'Y! $```P`+ `````/``\```18D$D9:IV8U97.
M&1<6< @"G$,13$$G""?PIJMVF'$.:@D.GS^"*G #QH*&RB''!!"2`5SS]*P,
DIB>%<!6X_F0OPDXS&"A>,"V-52:XW6M1P$ W##,L2VT2`0`[
`
end

Fra : RepsaC_

Dato : 25-02-06 11:56

Hej
Tryk følgende:
*#0000# og du kan se hvilken software version der er i din telefon.
Den nyeste er vist 3,7.
Fik min opdateret i starten af måneden til en ver. 3,62.
Håber at det kan hjælpe dig.
Mvh
Casper

Fra : Michal

Dato : 25-02-06 12:32

Når jeg trykker *#0000#

Nokia 6230
V 05.50
07-07-05
RH-12
GSM P1.1
(c) NMP

Fra : RepsaC_

Dato : 25-02-06 13:47

> Når jeg trykker *#0000#
>
> Nokia 6230
> V 05.50
> 07-07-05
> RH-12
> GSM P1.1
> (c) NMP

Hej
Sorry, min telefon er en N6230i , derfor et andet nummer.
Checkede lige min søns 6230 og den havde 5,32 så din er nyere.
Smider lige entråd om hvad den nyeste er...Tror det er din, men lige for en
sikkerheds skyld
Mvh. Casper

Fra : Michal

Dato : 25-02-06 14:44

> [...]
> Checkede lige min søns 6230 og den havde 5,32 så din er nyere.
> Smider lige entråd om hvad den nyeste er...Tror det er din, men lige for

Tak for det Casper.
Kan du fortælle hvornår din Søn's er fra?

--
M.v.h.

Mihal

Fra : RepsaC_

Dato : 25-02-06 17:01

> Tak for det Casper.
> Kan du fortælle hvornår din Søn's er fra?
>

> --
> M.v.h.
>
> Mihal

Hej
Den er fra september 2005.
Mvh
Casper

Fra : Peter

Dato : 25-02-06 17:59

Hej.

Det lyder i det hele taget som ennoget mærkelig behandling i har fået.....
Var der garanti på telefonen ??

Mvh.
Peter

Fra : Michal

Dato : 25-02-06 18:23

"Peter" <pshdo@remove.me.pleace.tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Det lyder i det hele taget som ennoget mærkelig behandling i har fået.....
> [...]

Der er 24 mdr reklamationsret. Hun købte telefonenen den 27.december 2004,
men eftersom der er gået 12 mdr, kan Telecare ikke gøre mere, da de siger
det er udenfor garantien. Derfor kan de sende den til Nokia i Esbjerg mod
betaling. Derfor skal hun igennem Bilka, hvor den er købt.

--
M.v.h.

Mihal

Fra : Peter

Dato : 26-02-06 18:19

Hej.

> Der er 24 mdr reklamationsret. Hun købte telefonenen den 27.december 2004,
> men eftersom der er gået 12 mdr, kan Telecare ikke gøre mere, da de siger
> det er udenfor garantien.

Det tror jeg ikke telecare kommer langt med, men jeg ved ikke 100% omkring
garanti osv.....
Du kunne prøve at forhøre dig i nyhedsgruppen: dk.forbruger

>Derfor kan de sende den til Nokia i Esbjerg mod betaling.

Det lyder nærmest som en trusel fra Telecare´s side "måske kan den ikke
repereres aligevel, men du skalihvertfald betale porto og ekspidition, så
det kan ret sikkert ikke betale sig...", den sang er der vist mange der har
hørt før fra det firma....

> Derfor skal hun igennem Bilka, hvor den er købt.

Hvilket abonnement er den købt med ??
Hvis hun er så heldig at det er et Sonofon abo., så kan hun uden problemer
indlevere den i en Sonofon butik.....

Og der skal man ikke betale for evt. opdateringer der kan rette fejl
el.lign. det er noget de bare gør i de første 24 måneder.....

Min gamle Siemens har været indleveret uden problemer hos Sonofon 3 gange i
løbet af de 24 måneder, og den var ikke engang købt hos sonofon, men hos
merlin..... (dog selvfølgelig med sonofon abo.)

Mvh.
Peter

Fra : 6400 - Anders

Dato : 26-02-06 18:38

Hvor er den købt henne ?.

/A

Fra : 6400 - Anders

Dato : 26-02-06 18:47

Din kæreste, skal aflevere telefonen i den forretning, hvor den er købt.

Det kunne godt tyde på, at noget af elektronikken helt virker som den
skal....

/A