Manglende sendesignal på N6230
Fra : Rikke

Dato : 25-02-06 09:31

Hej NG,

Jeg har en N6230, hvor den pludselig mister sendesignalet. Jeg har
Sonofonabonnement, så de burde da dække ret godt i DK Den kan ligge med
fuldt signal, og pludselig forsvinder det. Det er ligegyldigt om jeg slukker
og tænder igen, eller om jeg piller batteriet ud. Der sker ingenting.
Signalet er været i flere timer og dage.
Er der nogen der har oplevet samme problem eller evt ved hvad der kan være i
vejen????
Telefonen var en tur forbi Telecare i går, og blive opdateret, da jeg troede
det måske var derfor. Men nej - det hjalp ikke.

Mvh
Rikke

Fra : snuden

Dato : 26-02-06 06:42

"Rikke" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Telefonen var en tur forbi Telecare i går, og blive opdateret, da jeg
> troede det måske var derfor. Men nej - det hjalp ikke.

Sonofon har de sidste 3 uger været hårdt ramt af netfejl, så det er
sandsynligvis ikke din telefon der er noget galt med. Jeg har indenfor de
sidste 2 uger på sydfyn oplevet nedbrud vel at mærke i svendborg, Tåsinge,
Fåborg, langeland i mellem 3 og 6 timer i træk. Jeg har af samme grund
opsagt mit sonofon abb da det simpelthen er for ustabilt. Kundeservice vil
naturligvis ikke vedkende der har været galt, det gør mig bare ekstra
harm...

Fra : Rikke

Dato : 26-02-06 12:22

"snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> opsagt mit sonofon abb da det simpelthen er for ustabilt. Kundeservice vil
> naturligvis ikke vedkende der har været galt, det gør mig bare ekstra
Hvis jeg flytter mit kort over i en anden Nokia, så er der ikke noget galt.
Den fanger fint signal. Min kæreste har også Sonofon, og der har heller ikke
været udfald på hans telefon. Derfor må der være noget galt med min N6230
;-(( Jeg har altid været godt tilfreds med Sonofon.