Fugtskadet telefon - ubrugelig? - sælges?
Fra : kh

Dato : 24-02-06 20:10

Kan en fugtskadet telefon slet ikke laves?

Er det muligt at få noget for den hvis man sælger den?

Eller er den lige til skraldespanden...

Det er en Nokia 7260

Hilsen Karsten

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-02-06 00:58

kh used his keyboard to write :
> Er det muligt at få noget for den hvis man sælger den?

Hva regner du egentlig med ? en telefon der er fugskadet, hvor meget
vil du selv give for en klump elektronik der ikke virker ? /me undrer
sig...

"To be or not to be. That's not really a question." - Jean-Luc Godard

Fra : Peter

Dato : 25-02-06 09:31

Hej.

> Kan en fugtskadet telefon slet ikke laves?

Jeg ved det ikke, men de her siger at de kan lave en stor del af de
"fugtskadede" telefoner:
http://www.chronograph.dk/

> Er det muligt at få noget for den hvis man sælger den?

Sikkert kun hvis du kan få lidt for et cover el.lign.

> Det er en Nokia 7260

Ja, selvfølgelig er det en Nokia.....

Mvh.
Peter

Fra : news.tele.dk

Dato : 27-02-06 00:35

> Kan en fugtskadet telefon slet ikke laves?
>
> Er det muligt at få noget for den hvis man sælger den?
>
> Eller er den lige til skraldespanden...

Ja det er jo et godt spørgsmål, men at man ikke altid skal give op det viste
et eksempel mig engang.

Jeg fik så vidt jeg husker en Nokia 8200 erklæret ubruelig og fugt total
skadet hos Nokia. De spurgte om de skulle smide den ud eller sende den
tilbage til mig, det ville de godt hvis jeg betalte så vidt jeg husker
100,-. Jeg fik den sendt og glemte alt om den i over et halvt år. En dag
fandt jeg pakken og åbnede den og fandt min mobiltelefon, jeg satte
batteriet i og opdagede, at den lige tændte et øjeblik. Jeg ladede den
derefter op og brugte den faktisk i to tre år indtil jeg tabte den.

MVH
BSV