MMS med teledk
Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 23-02-06 23:39

De få gange nogle har sendt en MMS til mig, har jeg fået et link fra teledk,
hvor jeg skulle finde beskeden henne. Noget med en netside jeg skal ind på
og så indtaste noget fra den sms jeg modtog fra dem.
Kan man ikke ændre det, så jeg får direkte MMS'en og altså ikke skal på
nettet først? OG er det evt afsender eller modtager "skyld" at det skal gå
igennem teledks hjemmeside?

-Lasse

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-02-06 00:04

Lasse Hoelgaard skrev:

> De få gange nogle har sendt en MMS til mig, har jeg fået et link fra teledk,
> hvor jeg skulle finde beskeden henne.

Det skyldes at MMS ikke er sat rigtigt op på din mobil.

Jeg har abonnement både hos Telmore og Unotel, og på begges
hjemmesider kan man blive guidet eller få en opsætning sendende
(har glemt hvad).

--
Bertel