Flået hunde
Fra : LH

Dato : 23-02-06 12:29

Høre lige i radioavisen at der er fundet 7 flåede hunde ved/I Fredericia.
Man tror først man har hørt forkert, men desværre er det sgu rigtigt. Hvad
er det dog der sker? Sidder lige nu og tænker lidt på de mange der har
mistet deres hunde på mystisk vis. Og hvad bliver pelsen/skindet brugt til.
Er folk da syge og er der virkelig penge i det.
Skal man til at låse sin hund godt og grundigt inde og er det bestemte racer
der gå´s efter.
Jeg syntes det lyder så forfærdeligt at jeg har svært ved at tro det er
rigtigt.
Min hund fik lige en ekstra krammer.

LH

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 23-02-06 12:52

"LH" <le_ha@privat.tele.dk> writes:

> Høre lige i radioavisen at der er fundet 7 flåede hunde ved/I Fredericia.

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Winther

Dato : 23-02-06 14:24

"LH" <le_ha@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
racer
> der gå´s efter.
> Jeg syntes det lyder så forfærdeligt at jeg har svært ved at tro det er

Ingen pizzariabesøg i området mere for mit vedkommende.

Fra : sn

Dato : 23-02-06 14:30

Winther wrote:
> "LH" <le_ha@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ingen pizzariabesøg i området mere for mit vedkommende.

Det kan du vist roligt gøre, med mindre du da plejer at bestille en pizza
med pels. *)
Som jeg har forstået det, et det kun pelsen der mangler fra de hunde som er
fundet.

Susanne Nielsen.

Fra : LH

Dato : 23-02-06 14:36

Netop. det er de jordiske rester der er fundet og pelsen der er væk!!

LH