W800i og Telmore
Fra : pinkfloydhomer@gmail~

Dato : 23-02-06 10:36

Jeg har Telmore lige nu, og jeg vil gerne have en W800i. Det bedste
ville være hvis Telmore solgte W800i som håndjernsmobil så jeg kunne
få en ny mobil og samtidigt dække det forbrug jeg alligevel har.
Alternativt kan jeg skifte til Telia og få telefon og forbrug
væsentligt billigere alt i alt, men jeg har ikke så meget lyst til at
skifte. Kan man mon få flyttet sit nummer hvis man køber en W800i med
Telia Xpress? Jeg vil gerne beholde mit nuværende nummer. Jeg kunne
også bare købe den hos Telia (som har den laveste totalpris), få den
unlocked og så fortsætte hos Telmore. Jeg bruger ca. 50-100 kroner om
måneden i forbrug, så det er ikke det store.

Hvad ville I gøre?

/David

Fra : 6400 - Anders

Dato : 23-02-06 10:46

Hvis du endelig skal vil have den med Telia Express, så køb den hos Monatel,
der er den billigst....

Hvad har du pt. af mobil ?

/A

Fra : pinkfloydhomer@gmail~

Dato : 23-02-06 10:58

Nokia 3310 :)

/David

Fra : 6400 - Anders

Dato : 23-02-06 11:10

Hvad med en Nokia 6230i, har du overvejet den.

Du kan spare ca. 800,- ifh. til W800i m. Telia Express.
+ at du kan lukke den gratis op på nettet.

De penge skal du lægge oveni ved købet af W800'eren.

Kameraet, lyden og designet er anderledes.

Fra : Nicolai

Dato : 23-02-06 12:38

"6400 - Anders" <dsl271018@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Hvad med en Nokia 6230i, har du overvejet den.

Det er jo ikke et alternativ.

> Du kan spare ca. 800,- ifh. til W800i m. Telia Express.
> + at du kan lukke den gratis op på nettet.

> De penge skal du lægge oveni ved købet af W800'eren.

Alle de W800i jeg har hørt om, incl min egen er ikke simlåste, selvom de
sælges som låste. Så sandsynligheden for at den er låst, er lille.

Og i den dårligere tlf 6230i, skal du så ligge prisen for 512 mb kort,
datakabel og et headset hvor du kan bruge dine egne hørebøffer i, oveni. Så
6230i er faktisk dyrere.

> Kameraet, lyden og designet er anderledes.

Ja. 6230i's kamera og lyd er dårligere. Bruger designet er meget dårligere
og det visuelle design er en smagssag.

Hvis man ønsker en W800i, så er 6230i ikke et alternativ.

> /A

Nicolai

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-06 18:53

"Nicolai" <news2004@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og det visuelle design er en smagssag.
>
> Hvis man ønsker en W800i, så er 6230i ikke et alternativ.

Og husk at Sony-Ericsson W800 har kæmpestore skrifttyper )

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 23-02-06 10:59

[...]

Jeg valgte en Telia Go 199 løsning og gav 799,- for telefonen, 99 kr i
oprettelse og altså 199 pr måned som jeg kan tale, sms mm for.
Jeg fik unlocked for 100 kr og satte mit Telmore kort i.

Min gamle T610 har nu Telia abonnementet.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Nicolai

Dato : 23-02-06 12:39

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> wrote in message

> Jeg valgte en Telia Go 199 løsning og gav 799,- for telefonen, 99 kr i
> oprettelse og altså 199 pr måned som jeg kan tale, sms mm for.
> Jeg fik unlocked for 100 kr og satte mit Telmore kort i.

Tjekkede du om din w800i var låst?

Min egen var ikke, selvom den blev solgt som låst og mange andre jeg kender,
fik også en ulåst w800i.

> --
> Hilsen
>
> Michael Lund Sørensen

Nicolai

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 23-02-06 15:10

Nicolai wrote:
> "Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> wrote in message

> Tjekkede du om din w800i var låst?

Ja den ville ikke acceptere mit Telmore SIM kort - den nægtede!

> Min egen var ikke, selvom den blev solgt som låst og mange andre jeg
> kender, fik også en ulåst w800i.

Min var.
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Nicolai

Dato : 23-02-06 21:31

> Min var.

Surt. Synes bestemt der var nogen der sagde på et tidspunkt herinde, at de
nye SE ikke kunne låses. Men det kan de jo så.

Nicolai

Fra : pinkfloydhomer@gmail~

Dato : 23-02-06 11:12

Er du glad for telefonen? Jeg ser nu at W810 lige er blevet annonceret,
måske skulle jeg vente på den.

/David

Fra : Nicolai

Dato : 23-02-06 12:42

<pinkfloydhomer@gmail.com> wrote in message

>Er du glad for telefonen? Jeg ser nu at W810 lige er blevet annonceret,
>måske skulle jeg vente på den.

Jeg er super glad for min, specielt efter jeg kom fra 6230i. Hvis 810 er tæt
på, så havde jeg da nok ventet på den. Er den ikke sort og orange?

>/David

Nicolai

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 23-02-06 15:14

pinkfloydhomer@gmail.com wrote:
> Er du glad for telefonen? Jeg ser nu at W810 lige er blevet
> annonceret, måske skulle jeg vente på den.

Ja det er en fed telefon. Jeg ved ikke helt hvad der er nyt i W810 udover
den skulle være til 4 bånd, om det er incl 3G nettet ved jeg ikke, men det
ville være et argument af de gode. Men ellers W800 er billig pt pga W810
kommer. W810 bliver billig når W830 kommer....
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk