jeg er trær af mine hunde !!!!
Fra : tina hedeman

Dato : 23-02-06 08:05

Hej med jer

Hold kæft hvor hormonerne kører her i huset, jeg har 2 hunde en af hver køn.
Tæven er blevet neautraliseret men hun dufter som hun er i løbetid.
Hanhunden parrer hende hele tiden og hun vil gerne, mender bliver også
sagt fra. Han er helt oppe at ringe i stress tror jeg.
De daglige gåture får han ikke noget ud af for han ser kun og går kun efter
hendes bagdel.
Det har stået på i en uge nu og jeg er begyndt at give hende klofyl?? til at
tage duften, håber det hjælper.
Vi bliver nød til at skille dem ad om natten, hvis vi skal have natte r
En ting er dog godt at de er ude hele dagen og "leger".
Han hunden vil ikke engang spise og så er det slemt.
Håber at det snart går over.
Hilsen Tina
Hilsen Tina

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 23-02-06 08:34

"tina hedeman" <th@daf-grenaa.dk> writes:

> [...]
> Hanhunden parrer hende hele tiden og hun vil gerne, mender bliver også
> sagt fra. Han er helt oppe at ringe i stress tror jeg.

Ja, de hormoner er kun til for at drive os til vanvid.

Har I overvejet at kastrere ham? Det burde da tage noget af bøvlet,
omend naboens kastrerede han også af og til prøver at parre vores
steriliserede tæve. Men hun sætter sig bare på ham, hun vejer 75 kg.
Det sker dog langt fra hver gang de er sammen.

Det er da også synd for ham, at han skal pirres sådan hele tiden.

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : js

Dato : 23-02-06 09:48

tina hedeman skrev:
> [...]
> En ting er dog godt at de er ude hele dagen og "leger".
> Han hunden vil ikke engang spise og så er det slemt.

Prøv at tage en f.eks, Vel flaske (tom) fyld den med iskold vand, mår
han springer på hunden så får han en stråle iskold vand lige på
klunkerne, kan det gøres uden hunden ser hvor det kommer fra er det
meget fin, men det skulle hjælpe hvis i gør det HVER gang.
Skulle gerne hjælpe på et par dage.

Hold hundene adskilt når i ikke kan holde øje med dem

Det er er Roger Abrantes fidus

Jørgen O

Fra : fam. Ager

Dato : 23-02-06 10:59

"js" <0h@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skulle hjælpe hvis i gør det HVER gang.
> Skulle gerne hjælpe på et par dage.
>
> Hold hundene adskilt når i ikke kan holde øje med dem

------------

hvad går man så, når den ene af hannerne er kastrerede??..der er ikke så
mange kugler at sigte efter...GGGGG!...
jeg har også et hus af hormoner i øjeblikket, en steriliseret tæve, en
kastrat og en "hel" han...og sikke et cirkus.. den lille kastrat er boss
her, og han skal hævde sig hele tiden, pisser op ad alt, parrer tæven, og er
i det hele taget helt op under loftet, hannen er vist først blevet kønsmoden
nu.. 21mdr.. ihvertfald er det først gået op for ham nu...
jo, hormoner er en skøn ting...(-;

mvh. marie

Fra : js

Dato : 23-02-06 11:18

> hvad går man så, når den ene af hannerne er kastrerede??
>
> mvh. marie

Det samme.
Det er choken over der kolde vand et følsom sted.Og det skal falde i
samme sekundt hunden tænker på det og ikke når den er færdig

Du kan også vælge at smide en spand kogende vand over hunden, men det er
nok i overkanten
Jørgen O

Fra : fam. Ager

Dato : 23-02-06 12:15

> Det samme.
> Det er choken over der kolde vand et følsom sted.Og det skal falde i samme
> sekundt hunden tænker på det og ikke når den er færdig

---------------

det var nu mest i sjov.. vandet er glimrende til formålet.. den lille lort
ved godt at han ikke må, og gør det kun når han tror at jeg ikke ser det..
man er vel en terrier..(-;

> Du kan også vælge at smide en spand kogende vand over hunden, men det er
> nok i overkanten
> --
> Mvh
> Jørgen O

gaffatape er også en glimrende løsning..og gulvet sejler ikke i vand.. og
der bliver så roligt i huset.. til løsning af problemet med uartige børn er
det også meget fint...((-;

rådet med gaffatape fik jeg af en venlig dame i katteNG...det var nu en
anden problemstilling..

mvh. marie