Mobilpriser.dk - et gangsterforetagende?
Fra : Lars

Dato : 22-02-06 06:30

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-06 08:06

"Lars" skrev i en meddelelse > http://www.bt.dk/mobil/artikel:aid=

Nu er manden "kun" aktionær, så det har vel næppe noget direkte med siden at
gøre !

Anders

Fra : Jesper

Dato : 22-02-06 08:51

"Skalsted" <fornavn(snabela)kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars" skrev i en meddelelse > http://www.bt.dk/mobil/artikel:aid=
>
> Nu er manden "kun" aktionær, så det har vel næppe noget direkte med siden
> at gøre !
>
> Anders
Tror du ejeren kan påvirkes af en storaktionær ?

Gad vide om edb priser er ligeså korrupt.

Fra : Peter

Dato : 22-02-06 17:30

Hej.

> Gad vide om edb priser er ligeså korrupt.

Ja helt sikkert !!

Der er ihvertfald en eller anden form for samarbejde imellem dem, de linker
jo om ikke andet til hinanden, og må derfor på en eller anden måde kunne stå
bare lidt inde for det de linker til.....

Mvh.
Peter

Fra : John

Dato : 23-02-06 00:41

Peter skrev:
> [...]
> jo om ikke andet til hinanden, og må derfor på en eller anden måde kunne stå
> bare lidt inde for det de linker til.....

www.edbpriser.dk er ejet af Aller-koncernen. Om Se & Hør m.fl. anvender
mafiametoder vil jeg ikke udtale mig om :)

Mvh

John

Fra : BamBam

Dato : 23-02-06 09:06

"Jesper" <Jesper@fjerndettestorming.dk> skrev i en meddelelse

> Gad vide om edb priser er ligeså korrupt.

Der gør der sikkert!

Jeg opgav at bruge edbpriser da jeg havet forretning, det blev for tit plat
konkurrenterne imellem med at presse priserne ned på vare de ikke selv
forhandlet men som konkurrenten havet.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-02-06 12:14

Lars skrev:

> http://www.bt.dk/mobil/artikel:aid=422514/

Tak. Nu er min bogmærkefil blevet rettet.

--
Bertel

Fra : Peter D. Jørgensen

Dato : 22-02-06 14:42
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-02-06 15:08

Peter D. Jørgensen skrev:

> Mobil.nu har snakket med mobilpriser.dk's "chefredaktør":

De synkende rotter forlader skuden ...

--
Bertel

Fra : BamBam

Dato : 23-02-06 09:08

"Lars" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.bt.dk/mobil/artikel:aid=422514/

Må håbe at sådan et svin bliver sendt ud af landet!

Fra : BamBam

Dato : 23-02-06 09:18

"Lars" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.bt.dk/mobil/artikel:aid=422514/

Må håbe at ALLE fornuftige forhandler boykotter hjemmesiden og kunder med!

BamBam

Fra : BamBam

Dato : 23-02-06 09:24

"BamBam" <non@non.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>
> Må håbe at ALLE fornuftige forhandler boykotter hjemmesiden og kunder med!
>
> BamBam

Ja da også dem der har annoncer hos dem, hvad ikke er så lidt.