3 brugere med dansk abbo der bor i sverige~
Fra : J.K.Arning

Dato : 21-02-06 22:26

Er der nogle 3 brugere her i gruppen sm har dansk abbonement og bor i
sverige?

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk :: http://tidtildsb.dk ::

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-02-06 18:08

"J.K.Arning" <spam@arning.dk> wrote in message

> Er der nogle 3 brugere her i gruppen sm har dansk abbonement og bor i
> sverige?

Nej jeg gør ikke, men hvorfor spørger du?

Men ja det er da en god ting, hvis man bor i sverige og er Dansker og har
meget kontakt til DK at have en 3telefon.

har været i sverige med min 3telefon, og ganske som de reklamere med,
fungere det med priser osv som i DK... man kan så bare ikke roame gratis,
der koster det normal roamings takst og afgift for modtagning af kald osv.

Men tror træerne i sverige tager voldsomt på 3G signalet, jeg var oppe i et
sommerhus, hvor der stod indendørs dækning, men der var signalet overhovedet
ikke til at fange, men nu er det også fjernet igen på dækningskortet, så
antennen har nok ikke været ordenlig i drift.

Fra : J.K.Arning

Dato : 23-02-06 12:16

On Wed, 22 Feb 2006 18:07:36 +0100, Bjarke Hansen wrote:

> "J.K.Arning" <spam@arning.dk> wrote in message

> Nej jeg gør ikke, men hvorfor spørger du?

Bor selv derovre og har dansk 3 nummer.

JEg har de her 200 etellerandet minutter incl i abbonementer men min
regning udover det faste har haft en underlig tendens til altid at ende på
noget nær det samme beløb hvilket er 300 kr. I indeværende månede er den
også nået op på ca. 300, det er dog sket på bare 10 dage.

Nu ringer jeg ikke det store og er generelt ret omhyggelig med telefonen
alla at passe på hvilket net den roamer til og lignende.

Jeg ved det ikke passer som det er lige nu men 3 kan intet gøre før vi når
frem til at regningen skal betales, siger de.

Jeg er overbevist om at der er noget galt, bla, fordi de siger jeg har haft
en samtale på 2.5 times varighed. jeg har aldrig i mit liv talt så længe i
telefon og nej jeg har heller ikke glemt at afbryde en samtale som 3
foreslog.

Det er en længere forklaring, men der er nogle ting der indikerer at der
går et eller andet helt galt derinde og jeg ville gerne høre om andre
kunder plever lignende ting.

En ting er f.eks. at jeg tror der går kludder i 3`s afregning i forhold til
roaming på deres svenske net.

--
Regards
:: J.K.Arning :: http://yndigtland.dk ::

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-02-06 19:20

> [...]
> noget nær det samme beløb hvilket er 300 kr. I indeværende månede er den
> også nået op på ca. 300, det er dog sket på bare 10 dage.

Ja sådan ser mit næsten også altid ud.. har også den der 250minut pakke..
men så kommer der jo sms og opkaldsafgift ud over de 199, så det er svært at
have en på under 250,-

deres nyere boom tror jeg det er, er der bare minimum på 199, og så kan man
bruge det til hvad man vil, så det er faktisk bedre synes jeg.,