Køb af ny mobil
Fra : kristensenrune@hotma~

Dato : 21-02-06 10:28

Hej NG.

Jeg skal ud og have en ny tlf. men jeg synes godt nok det er svært
hvad man skal vælge.
Men jeg kunne godt tænke mig følgende ting:

Klap-tlf.
Bluetooth
Kamera
Radio (Mp3)
Ingen antenne der stikker op
Hurtig brugerinterface
(T9)

Prisen skal jo gerne være så lav som mulig, men omkring 1000-1500 vil
jeg kaste efter den...

Hvad vil i anbefale??

På forhånd tak

Fra : 6400 - Anders

Dato : 21-02-06 10:43

Med alt det du ønsker, så er mulighederne ikke så mange..

Du kan vælge mellem en Samsung E730 el. Nokia 6260.

Nyprisen ligger på 2184,- for Samsungen og Nokia'en koster 2089,-
- Begge priser er uden abb.

/A

Fra : Lars

Dato : 21-02-06 15:48

> [...]
> Hurtig brugerinterface
> (T9)
>
> Prisen skal jo gerne være så lav som mulig, men omkring 1000-1500 vil

1.000-1.500 kr. i alt - eller kan abo. komme oveni?

Fra : Jesper

Dato : 25-02-06 13:18

On Tue, 21 Feb 2006 01:28:23 -0800, kristensenrune wrote:

> [...]
> Hurtig brugerinterface
> (T9)
>
> Prisen skal jo gerne være så lav som mulig, men omkring 1000-1500 vil

Hvis du vil holde prisen, må du vist opgive kravet om en "klap telefon".
Kan du det, så lyder Nokia 6230 som en mulighed. De handles til omkring
1600,- og det er nemt at finde en brugt til langt mindre fordi mange
opgraderer til "i" modellen.