Kashmir: The Aftermath - Live Concert Film~
Fra : "Bjørn E. Thorup"

Dato : 21-02-06 00:09

Hej

I går aftes efter at have været kommet hjem fra ski ferie faldt jeg
tilfældigt over en Kashmir koncert på MTV. Ja planen havde været at gå i
seng kl 23, men pludselig var tre kvarter gået og til sidst tvang jeg
mig selv til at slukke. Jeg var vildt imponeret over kameraføringen,
klippe teknikken, og kvaliteten. Jeg har så søgt lidt på nettet i dag,
og har fundet en lille historie bag videoen her
http://shop.gaffa.dk/shop/productinfo.asp?id=COL+2028827

Så tænkte jeg om der var andre der kendte til denne video, og som evt.
kunne dele deres begejstring, eller deres kritik. Nu er det kun et
udpluk jeg har set, men vil gerne høre hvad i har at sige..

Det kunne være den skulle anskaffes. Men lad mig høre hvad i har på
hjerter.

PS
” Der står bla: ” Filmen er optaget over de to aftener der afsluttede
bandets ZITILITES tour i 2004. Produktionen er unik for film af denne
art; Koncerten er fotograferet med 10 kameraer og udelukkende skudt på
16 mm film af et lille udpluk af de bedste danske filmfotografer.

Det særlige hold bag koncert filmen tæller bl.a:

François Gedigier (klip); har bl.a arbejdet på Lars Von Trier's “Dancer
In The Dark”, hvor han eksklusivt klippede Björk’s dansescener, og har
desuden medvirket i Luc Besson’s “The Big Blue” som sound-editor.”

--
Bjørn E. Thorup
http://www.thabear.dk

Fra : Thomas

Dato : 21-02-06 00:18

""Bjørn E. Thorup"" <asd@asd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne dele deres begejstring, eller deres kritik. Nu er det kun et udpluk
> jeg har set, men vil gerne høre hvad i har at sige..

Ja naturligvis kender jeg den Jeg købte den på udgivelses-datoen
Og jeg syntes også den er rigtig god... Desværre er DVD'ens DD5.1 lydspor
ikke det bedste... DTS lydsporet er kanon-godt - Hvis det ikke lige var
fordi
der er små udfald i lyden, igennem hele koncerten...

> Det kunne være den skulle anskaffes. Men lad mig høre hvad i har på
> hjerter.

Den er klart pengene værd... Hvis du kan leve med DD5.1 lyd

..Thomas

Fra : "Bjørn E. Thorup"

Dato : 23-02-06 15:53

Thomas skrev:
> [...]
> der er små udfald i lyden, igennem hele koncerten...
>

> Den er klart pengene værd... Hvis du kan leve med DD5.1 lyd

Hey Thomas.. Tak for oplysningerne. Mon ikke den skal bestilles en af
dagene. Af det jeg så, kunne jeg især lide intro sekvensen. Der hvor man
følger dem op ad en trappe. Det er rigtig godt filmet...