Hex kode?
Fra : Kim Petersen

Dato : 22-12-00 09:27

Hej

Hvad er hexkoden på guld.

Kim

Fra : Johan

Dato : 22-12-00 10:06

> Hvad er hexkoden på guld.

Der er ingen. Hvis du skal lave en guldfarve, skal du blande flere farver
sammen ved at sætte pixels sammen med forskellig farve!

mvh

Johan

Fra : KASPER

Dato : 22-12-00 17:17

"Kim Petersen" <kim.p@mail.dk> wrote in message
> Hej
>
> Hvad er hexkoden på guld.

Guld kan slet ikke vises på en skærm - og slet ikke som een farve. Du kan
evt. benytte en brunorange nuance, men du slipper nok ikke uden om, at lave
lidt highlights hvis du vil have en realistisk effekt.

Se fx. http://gug.sunsite.dk/tutorials/tomcat8/

--
KASPER

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-01-01 16:39

Kim Petersen wrote:

> Hej
>
> Hvad er hexkoden på guld.

Prøv at tjekke det program ud jeg har lavet på
<http://www.lars.hoffmann.ac>, det kan fortælle dig hexadecimal
værdierne på farve du blander.

Beklager reklamen for mit eget program.

--
/Lars

A computer scientist is someone who, when told to 'Go to Hell',
sees the 'go to', rather than the destination, as harmful.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-01-01 17:04

Så længe det besvarer mandens spørgsmål tror jeg ikke nogen kan have
ondt af det.