Hvilken telefon har STORE bogstaver?
Fra : Henning Lund

Dato : 20-02-06 20:07

Min kone og jeg er ældre , det kniber så gevaldigt med at se
bogstaverne på tasteturet på vores Sony Ericsson T610, og da vi
ikke er inkarnerede SMS brugere, kender vi ikke lige hvór på
tasteturet de forskellige bogstaver befinder sig, så det tager
sin tid at svare på en SMS.
Hvilke telefoner kan man få hvor bogstaverne ikke er så små som
på S E - T 610?
Det skal ikke være det nyeste af det nyeste da jeg vil se om jeg
kan skaffe et par brugte når jeg ved hvilke modeller jeg skal gå
efter.
pft.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 20-02-06 22:09

> Hvilke telefoner kan man få hvor bogstaverne ikke er så små som på S E - T
> 610?

SonyEricsson T68i. Koster vel omkring 150 kroner brugt. Skrifttypen kan
laves ret stor - min far har ihvertfald stor fornøjelse af sin.

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : Henning Lund

Dato : 21-02-06 08:43

Jeppe Vestergaard wrote:

> SonyEricsson T68i. Koster vel omkring 150 kroner brugt.
> Skrifttypen kan laves ret stor - min far har ihvertfald stor
> fornøjelse af sin.

Det er bogstaverne på tasteturet jeg snakker om

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-02-06 10:36

"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> skrev:

>SonyEricsson T68i. Koster vel omkring 150 kroner brugt. Skrifttypen kan
>laves ret stor - min far har ihvertfald stor fornøjelse af sin.

Tasterne vil jeg absolut ikke kalde store.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk fylder 5 år til marts. Tilmeld dig nyhedsbrevet,
og få gode fødselsdagstilbud - http://www.simlock.dk/nyheder/

Fra : Henning Lund

Dato : 21-02-06 11:20

Lasse Hedegaard wrote:

> Tasterne vil jeg absolut ikke kalde store.

Jeg har set nogle klap Samsungér men kan bare ikke huske
modellen, de havde ret store bogstaver.

Fra : 6400 - Anders

Dato : 21-02-06 11:30

Kunne det være en SGH-X480 du tænker på ?

/A

Fra : Henning Lund

Dato : 21-02-06 12:32

6400 - Anders wrote:
> Kunne det være en SGH-X480 du tænker på ?

Jeg kan ikke huske det, jeg så nogle stykker i en butik for et
stykke tid siden, men hvilken model der var tale om, husker jeg
ikke.

Fra : CopyCat

Dato : 21-02-06 17:18

> SonyEricsson T68i. Koster vel omkring 150 kroner brugt. Skrifttypen kan
> laves ret stor - min far har ihvertfald stor fornøjelse af sin.

Er det på tastaturet at man kan lave skrifttypen om ?

Det er vist store bokstaver ved tasterne han mangler ..

~~Frank.,

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-02-06 17:48

Jeppe Vestergaard skrev den 20-02-2006 22:08:

> SonyEricsson T68i. Koster vel omkring 150 kroner brugt. Skrifttypen kan
> laves ret stor - min far har ihvertfald stor fornøjelse af sin.

Det var vist på selve tasterne og ikke i displayet.

mvh

Carsten Riis

PS: Jeg ved ikke hvilke telefoner som har store bogstaver på tasterne.
Det nemmeste må være at besøge en forretning med et stort udvalg af
udstillingstelefoner. Fx Bilka, Telekæden, Teleringen, TDCbutikkerne,
Teliabutikkerne osv osv osv osv.

Fra : Henning Lund

Dato : 22-02-06 11:33

Carsten Riis wrote:
> Det var vist på selve tasterne og ikke i displayet.

Yes