Hjælp PHP
Fra : Jannik Jeppesen

Dato : 19-02-06 23:30

Hej.
Jeg ønsker at lave et system så folk på min side kan skrive hvilke koncerter
de har set med os. De skal så derefter kunne anmelde hver enkelt koncert og
kive dem en vurdering.

Er der nogen der ved hvordan jeg griber dette an, og som evt kan hjælpe mig
lidt igang?

Jeg ved selv rimeligt vedr php og databasen, men kan ikke gennemskue dette
lille projekt.

Ser det som 3 felter i databasen...

user_concert
user_comment
user_ratings

eller?

Håber nogen kan hjælpe mig.

Fra : Jannik Jeppesen

Dato : 21-02-06 22:50

Hej igen.

Vil bare høre om mit spørgsmål er dumt, eller bare dårligt formuleret...?
Kunne virkelig godt bruge en hånd... da jeg snart har smidt 3 døgn væk på
dette lille projekt

Fra : Leif Neland

Dato : 22-02-06 08:45

Jannik Jeppesen wrote:
> [...]
> hjælpe mig lidt igang?
>
> Jeg ved selv rimeligt vedr php og databasen, men kan ikke gennemskue

Ja, det ser meget fornuftigt ud, men jeg ville så tilføje et
auto-incremented id og evt en dato.
Måske også have et felt til brugerens navn.
Et felt til at gemme ip-adressen, så man kan banne, hvis der spammes, dvs
postes indlæg som "Se min hjemmeside, er den ikke pæn" og andre uvedkommende
ting.

Leif

Fra : Jannik Jeppesen

Dato : 25-02-06 01:03

Det er jeg med på¨, men er det muligt at finde hjælp til at lave mit
system... en somevt kan hjælpe mig med at sætte det sammen?