Hundepasning!!!
Fra : Constance Bast

Dato : 19-02-06 12:51

Hjælp! Findes der en sødt medmenneske der vil passe min dejlige
Cairnterier 2 - 3 mdr.
Han er 9½ år, kastret, renlig kan være alene hjmme op til 9 timer
uden at ødelægge noget. Spiser tørkost 3 gange dagligt og gå I SNOR 3
gange dagligt. Elsker børn. Eneste uvan er han stikker af, hvis han
kommer ud af haven eller ikke er i snor.
Jeg skal i behandling 2 til 3 måneder og vil IKKE skille mig af med
ham. Vi bor i Albertslund.
På forhånd tak.
erantispigen@sol.dk

Fra : Hanne Larsson

Dato : 21-03-06 13:40

Constance Bast <bast@WSRK6c.dk> (slet WSRK6) skrev:
> [...]
han
>kommer ud af haven eller ikke er i snor.
>Jeg skal i behandling 2 til 3 måneder og vil IKKE skille mig af

Hej jeg hedder Hanne og har en carn terrier på 2½ år, som også
er kastreret og han kan med alle hunde,så hvis det ikke lykkes
for dig at finde pasning, vil jeg muligvis kunne tilbyde at
hjælpe.
Dette indebærer at din hund er fredelig i forhold til andre
hunde, da vi har en labrodor på besøg 2 gange om ugen til at
lege med min hund, mens jeg er på arbejde.
Du er velkommen til at kontakte mig pr. e-mail, så jeg ved om du
er interesseret. Hilsen Hanne

Fra : fam. Ager

Dato : 21-03-06 13:43

"Hanne Larsson" <verdi@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lege med min hund, mens jeg er på arbejde.
> Du er velkommen til at kontakte mig pr. e-mail, så jeg ved om du

jeg ved ad omveje, at hun har løst problemet med cairnen.

mvh. marie

Fra : Hanne Larsson

Dato : 25-03-06 12:35

fam. Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev:

>"Hanne Larsson" <verdi@pc.dk> skrev i en meddelelse
dejlige

>jeg ved ad omveje, at hun har løst problemet med cairnen.
>
>mvh. marie

1000 tak til marie for beskeden. Hanne