sin city 2 først i 2007 :o(
Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-02-06 10:42

"Selv om Robert Rodriguez havde givet lovning på at den ventede fortsættelse
til den sort/hvide hit film "Sin City" ville være klar til biograflærreder
allerede her i år, forlyder det nu fra Dimension Films, at filmen i stedet
først vil få premiere i 2007.

"Sin City 2" bliver primært baseret på Frank Millers andet bind i den
berømte tegneserie-noir, "En dødbringende dame", hvori Dwight (Clive Owen)
en mørk dag pludselig må stå overfor den sexede og manipulerende Ava, hans
tidligere kærlighed, som engang knuste hans hjerte og bragte hans liv i
ruiner."

Ærgerligt vi må vente, men jeg har netop læst tegneserien og den er fanme
god - glæder mig til at se den på det store lærred.

Rodriguez arbejder for tiden på projektet "Grindhouse", hvori han og Quentin
Tarantino hver skal instruere en 75-minutters gyserfortælling

deres horror projekt from dusk till dawn var ren spas så det bliver sikkert
osse fedt.

andre der er så overdrevet glad for sin city som jeg? - udover sin city er
rodriguez ikke en jeg ellers ser meget til.
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Mette

Dato : 19-02-06 17:46

> [...]
>
> andre der er så overdrevet glad for sin city som jeg? - udover sin city er
> rodriguez ikke en jeg ellers ser meget til.

Jeg er lige så vild med den. Måtte gense den dagen efter Og jeg nød den
ligeså meget som første gang. Den er smuk, nærmest poetisk i sit stærke
grafiske udtryk...!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-02-06 19:30

Den er smuk, nærmest poetisk i sit stærke
> grafiske udtryk...!

ja!