Re:Langhårede Schæfer tøser
Fra : Bøv

Dato : 17-02-06 19:23

Søren skrev:

Men Jan, jeg synes da ikke de ser særlig langhårede ud.........

Du har ret Søren, de er ikke så langhårede mere.
Det er ikke så svært at kende forskel, da Tessa har mange flere lange hår og
ser dobbelt så bred ud bagfra.
Min datter har skældt mig ud , fordi jeg bragte det "grimme" billede, så her
er lige et link til nogle flere og pænere som hun har lagt ind på
dyregalleriet(det anede jeg ikke noget om igår)

Tessa:
http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6991
Maggie:
http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6991
Og til sidst Buster som desværre ikke mere er hos os, men i hundehimlen
sammen med sin kæreste.
http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=713

Mvh.Jan

Fra : Bøv

Dato : 17-02-06 19:32
Fra : Søren LH

Dato : 17-02-06 19:40

"Bøv" <duerikke@sletikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6991
> Og til sidst Buster som desværre ikke mere er hos os, men i hundehimlen

Helt enormt dejlige hunde

Men langhårede er de nu ikke......

PS: Trykfejl i dit ene link, Maggie er her:
http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6992

Mvh
Søren

Fra : tina hedeman

Dato : 18-02-06 16:59

hej

din tessa ligener som hvalp bare en tervueren synes jeg. jeg ejer sådan en
og de ligner.
hilsen tina