forskellige baggrundsfarver med samme styl~
Fra : emil

Dato : 14-06-01 08:48

Hvordan kan man give forskellige html-dokumenter, forskellige
baggrundsfarver når de bruger den samme styles.css fil?

--
*/emil
All generalizations are bad

Fra : Jannik

Dato : 14-06-01 10:26

"emil" <emil@mailpusher.zom> wrote in message
> Hvordan kan man give forskellige html-dokumenter, forskellige
> baggrundsfarver når de bruger den samme styles.css fil?

er det alle siderne som skal have forskellig baggrundsfarve ???

Fra : emil

Dato : 14-06-01 10:55

"Jannik" <jannik_@post.tele.dk> wrote in news:9g9vri$s4a$1@sunsite.dk:

> er det alle siderne som skal have forskellig baggrundsfarve ???

Nej, det er kun én side i en iframe der skal være anderledes.. Jeg kunne
også bare lave en separat style fil, meeen hvis man kunne lave noget smart,
så det ikke var nødvendigt ville det være lækkert :)

Fra : Allan Vebel

Dato : 14-06-01 12:05

emil <emil@mailpusher.zom> skrev
> Nej, det er kun én side i en iframe der skal
> være anderledes.

Brug bare den samme css, og lav så

--
Allan