Derfor har man katte og hund samtidig
Fra : makkerlone

Dato : 17-02-06 13:56

Vil lige vise jer dette link:
http://www.fjolletobak.com/detail.php?type=2&cf=6&content=13645&cf=6

Jeg overvejer ligefrem at få KAT!

Lone

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 17-02-06 17:47

On 17 Feb 2006 04:56:26 -0800, "makkerlone" <panik@makker.dk> wrote:

>Vil lige vise jer dette link:
>http://www.fjolletobak.com/detail.php?type=2&cf=6&content=13645&cf=6
>
>Jeg overvejer ligefrem at få KAT!
>
>Lone

Hahaha Lone

Så skulle du prøve at komme et smut forbi her og se hvordan 4 8 ugers
killinger ligger og ælter en 3 år gammel hankat godt igennem )
Damn at jeg ikke har et videokamera :-/

Fra : jopa

Dato : 17-02-06 18:20

Camilla Sabroe skriblede bla:

> Så skulle du prøve at komme et smut forbi her og se hvordan 4 8 ugers
> killinger ligger og ælter en 3 år gammel hankat godt igennem )
> Damn at jeg ikke har et videokamera :-/

Min den ligger foran pejsen og har næsten ædt en hel. Der er kun halen
tilbage. Den plejer den at spytte ud sammen med halsbåndet

--
Mvh.John
www.johns-web.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 18-02-06 10:07

jopa wrote:
> Min den ligger foran pejsen og har næsten ædt en hel. Der er kun halen
> tilbage. Den plejer den at spytte ud sammen med halsbåndet

> [...]

Er det forresten ikke det man kalder BARF fodring?

Hilsen Kim

Fra : jopa

Dato : 18-02-06 10:58

Kim Christensen skriblede bla:

> Er det forresten ikke det man kalder BARF fodring?

*LOL* jo det bliver jo så tit anbefalet herinde, og med alle de fritgående
katte såe....

--
Mvh.John
www.johns-web.dk