Langhårede Shæfer tøser
Fra : Bøv

Dato : 16-02-06 23:09

Hej !

Har smidt et billede i dk.binaer da jeg syntes i skulle se et par rigtige
Schæfere
Jeg kan til føje at de er meget våde hver dag!! , hvis ellers betingelserne
er til stede(Regn og nul opsyn)
De har aldrig været syge(af det) og er nu 8 mdr.
Det skal lige tilføjes at mine også må være den sjældne type de har
masser af underuld og ingen sideskildning.

Mvh.Jan

Fra : jopa

Dato : 16-02-06 23:14

Bøv skriblede bla:
> Har smidt et billede i dk.binaer da jeg syntes i skulle se et par
> rigtige Schæfere

Så er det da lidt ærgeligt at man ikke via sunsite kan abbonere på den
gruppe.
Kan du ikke smide billedet på nettet i stedet ?

--
Mvh.John
www.johns-web.dk

Fra : Bøv

Dato : 16-02-06 23:34

"jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote in message
> Bøv skriblede bla:
>
> Så er det da lidt ærgeligt at man ikke via sunsite kan abbonere på den
> gruppe.
> Kan du ikke smide billedet på nettet i stedet ?

Hvor??

Har ingen hjemmeside.

Jan

Fra : jopa

Dato : 17-02-06 00:08

Bøv skriblede bla:

> Hvor??
>
> Har ingen hjemmeside.

Ok det er måske også lidt voldsomt at lave en blot for et billede, men der
findes faktisk mange steder hvor du kan få en gratis hjemmeside.
Blandt andet her.
http://www.1go.dk/webhotel/produkter.php

Kunne da være du kunne få brug for det senere.

--
Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : Bøv

Dato : 17-02-06 00:19

> [...]
> Blandt andet her.
> http://www.1go.dk/webhotel/produkter.php
>
> Kunne da være du kunne få brug for det senere.

Min datter har en og her kan i se tøserne hvor de er ca. 4 mdr.
http://www.staldrosenkilde.dk/start.htm

Mvh.Jan

Fra : Søren LH

Dato : 17-02-06 05:56

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> Bøv skriblede bla:
>
> Så er det da lidt ærgeligt at man ikke via sunsite kan abbonere på den
> gruppe.
> Kan du ikke smide billedet på nettet i stedet ?

Hej,

Jeg har tilladt mig at lægge dem her:
http://www.lemanszone.dk/diverse/schaefertoeser.jpg

Men Jan, jeg synes da ikke de ser særlig langhårede ud.........

Mvh
Søren

Fra : Søren LH

Dato : 17-02-06 06:02

"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.lemanszone.dk/diverse/schaefertoeser.jpg
>
> Men Jan, jeg synes da ikke de ser særlig langhårede ud.........

PS: Flotte hunde forresten. Men det må svært at kende forskel på dem

Fra : jopa

Dato : 17-02-06 10:31

Søren LH skriblede bla:

> Men Jan, jeg synes da ikke de ser særlig langhårede ud.........

De er da nuttede som Søren siger ikke så langhårede.
Kan dog ses ved ørene

--
Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : Winther

Dato : 17-02-06 10:42

> [...]
> http://www.lemanszone.dk/diverse/schaefertoeser.jpg
>
> Men Jan, jeg synes da ikke de ser særlig langhårede ud.........

Det er de, det kan du se på ørerne.

Fra : Winther

Dato : 17-02-06 10:38

> [...]
> gruppe.
> Kan du ikke smide billedet på nettet i stedet ?

så hent dem på news.get2net.dk, du kan jo godt have begge liggende.

Fra : jopa

Dato : 17-02-06 10:50

Winther skriblede bla:

> så hent dem på news.get2net.dk, du kan jo godt have begge liggende.

ok det gør jeg next time

--
Mvh.John
www.johns-web.dk