automatisk subject og body i et mailto: li~
Fra : Martin

Dato : 16-02-06 18:30

Hej gruppe

http://www.html.dk/faq/00049/ står der bla beskrevet:

For at lave et link, der automatisk udfylder emne og brødtekst i en e-mail,
skal du blot føje en smule kode til linket.

<a
href="mailto:someone@somewhere.com?subject=Bla-bla&body=tekst%20til%20body">
Send e-mail</a>

Det virker fint, men hvordan får jeg et linieskift ind i brødteksten i
bodyfeltet?

Martin

Fra : Ove Lie

Dato : 16-02-06 18:58

"Martin" <martinkristensen@post.tele.dk> skrev i melding
> [...]
> Send e-mail</a>
>
> Det virker fint, men hvordan får jeg et linieskift ind i brødteksten i

ved hjelp av \n

-Ove

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-02-06 18:59

Martin skrev:

>Det virker fint, men hvordan får jeg et linieskift ind i brødteksten i
>bodyfeltet?

%0D%0A
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Martin