Var ved Dr. Dyr - HVÆÆÆÆS
Fra : Ukendt

Dato : 16-02-06 17:52

Idag var Buster ved Dr. Dyr, ik noget alvorligt, bare den årlige vaccine
og
et sundhedstjek..

Men Herren synes bestemt ikke at det var morsmt. Inden vi overhovedet kom
ud
af døren herhjemme havde jeg brugt 3 eller 4 forsøg på at få ham i
kassen..

Da vi kom ind til Dr. Dyr synes han heller ikke at det var sjovt at lægen
skulle kigge alle mulige og umulige steder, som fx under halen... Selve
vaccinationen var han heldigvis ret ligeglad med.
Til sidst kom han på vægten, den sagde 5,1 kg, så han må absolut ikke tage
mere på.. Så det er vist meget godt at han lige har fået en mindre
madskål..
Så skal jeg bare holde igen med godbidderne.

Der var piven og miaven hele vejen hjem i bussen, og lige så snart låget
kom
af kassen herhjemme skyndte han sig at spæne i sikkerhed under en kommede
havestuen..
Men det ser ikke ud til at han skal bruge særlig lang tid til at surmule..
Nu, efter bare ca 1 time, er han begyndt at stikke snuden frem, og
observere
mig på afstand, bruge bakken etc.. Han har endda vovet sig ud til
madskålen
i køkkenet..

Heldigvis er der et helt år til at vi skal besøge ham Dr. Dyr igen....

Mange hilsener fra Louise og Buster