Bedste billige telefon?
Fra : pinkfloydhomer@gmail~

Dato : 16-02-06 12:59

Af de helt billige telefoner (lad os sige under ca. 1000-1500 i samlede
omkostninger), hvilke(n) er så de bedste overall uden nærmere behov
anført?

/David

Fra : pinkfloydhomer@gmail~

Dato : 16-02-06 13:19

Det er som udgangspunkt underordnet.

/David

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-02-06 14:07

pinkfloydhomer@gmail.com skrev den 16-02-2006 13:18:
> Det er som udgangspunkt underordnet.
>
> /David

Det er fuldstændig umuligt at sige.

Når du ingen krav har overhovedet, så kan du da bare kigge på den
billigste du kan opdrive og så har du den billige telefon.

mvh

Carsten

Fra : pinkfloydhomer@gmail~

Dato : 16-02-06 14:32

Well, med min indledende formulering mente jeg ikke at jeg ingen behov
har. Blot at jeg leder efter en god "overall" telefon, hvad det så end
vil sige. Det må være op til den enkeltes vurdering. Folk kan jo
foreslå nogen som de synes passer, og så kan jeg jo vurdere om det er
det jeg leder efter.

/David

Fra : Søren Nielsen

Dato : 16-02-06 15:27

pinkfloydhomer@gmail.com wrote:
> [...]
> vil sige. Det må være op til den enkeltes vurdering. Folk kan jo
> foreslå nogen som de synes passer, og så kan jeg jo vurdere om det er

Så vil jeg da anbefale Nokia 3120. En dejlig lille telefon uden de store
dikkedarer. Der er hverken radio, mp3-afspiller, kamera, Bluetooth eller
andet i, men til gengæld er den god til det vigtigste: nemlig at skrive
sms'er og ringe fra. Jeg tror du kan finde den uden abonnement til 5-600,-
Hvis du ikke har noget imod at købe brugt, så kan du for samme beløb finde
en Nokia 6230, der er en super-telefon på alle måder. Den har så til gengæld
næsten alle funktioner: radio, mp3-afspiller, kamera, Bluetooth, osv. Jeg
har netop købt en brugt og virkelig velholdt i Den Blå Avis for 500,-

Søren