6230i Batteriet
Fra : Sisse K

Dato : 15-02-06 12:47

Hej...

Så fik jeg lavet en software opdatering af min 6230i på opfordring herinde
fra - fordi jeg klagede over batteritiden på min mobil! og det hjalp...

Men samtidig fik jeg også at vide at det ikke var det rigtige batteri som
sad i ... Ups!!! Det var jeg faktisk ikke så overrasket over, for da jeg i
sin tid skulle klargøre min nye mobil med hukommelsekort og simkort lagde
jeg både batteriet fra ny + gammel mobil på bordet - og var så i tvivl da
jeg skulle sætte batteriet i den nye - men valgte det jeg troede det var...
og har åbenbart valgt forkert!!!!

Så mig hjem og sætte gammel mobil til ladning og senere skifte batteri!!!
Men så sker det sgu igen - er endnu en gang i tvivl om hvilket der er det
rigtige....

Jeg står nu med to batterier - et som står BL-4C og et med BL-5C - hvilket
et hører til 6230i'eren????

På forhånd tak!

Sisse K.

Fra : Erling

Dato : 15-02-06 12:59

Sisse K skrev:
> [...]
> rigtige....
>
> Jeg står nu med to batterier - et som står BL-4C og et med BL-5C - hvilket

Hej.
Har lige taget låget af min Nokia 6230i.
Der står BL-5C.
mvh
Erling S.

Fra : Sisse K

Dato : 15-02-06 13:29

TAK!!!!!!

Fra : 6400 - Handelsmanden

Dato : 15-02-06 12:56

BL-5C er det rigtige !

/H

Fra : Bo Mortensen

Dato : 15-02-06 20:27

Hej

Jeg har samme problem, altså ikke at finde ud af hvilket batteri der
skal i, men at den har dårlig batteritid. Derfor vil jeg også have min
6230i opdateret. Kan du se på din, hvilken softwareversion du har
fået ? Tryk *#0000# og den viser det.

/Bo

Fra : e-block

Dato : 16-02-06 15:14

Hvor får man opdateret sin software?
Telefonen er købt hos TDC mobil, og den er ca. 2 mdr. gammel. Hvor lang tid
tager det. Kan ikke undvære den, så det skulle helst være et sted hvor
opdateringen sker med det samme.

Det kan nævnes at jeg kommer til Odense hver dag, så jeg kan få det gjort
her...

Paw J

Fra : Jesper

Dato : 18-02-06 11:50

On Thu, 16 Feb 2006 15:13:54 +0100, e-block wrote:

> [...]
> opdateringen sker med det samme.
>
> Det kan nævnes at jeg kommer til Odense hver dag, så jeg kan få det gjort

Selve sw opdateringen tager 5 minutter, så al tid derudover afhænger
af om butikken gør det med det samme mens du venter. Prøv eventuelt at
aftale en tid på forhånd.... så er de sikkert fleksible.

hilsen
Jesper

Fra : Hauge

Dato : 18-02-06 12:13

Hej
Jesper wrote:
> Selve sw opdateringen tager 5 minutter, så al tid derudover afhænger
> af om butikken gør det med det samme mens du venter. Prøv eventuelt at
> aftale en tid på forhånd.... så er de sikkert fleksible.

Husk på, at hvis det skal kunne klares på 5 min., så kræver det at
telefonens hukommelse er tom, eller i hvert fald at den bare kan slettes.
Det er i hvert fald hvad det servicenter jeg får opdateret på, siger.
Skal de lave backup af data, for så at smide det tilbage på fonen efter
opdatering, tager det noget længere tid.

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060218111233@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Sisse K

Dato : 19-02-06 00:25

Hey Bo Mortensen...

Jeg har fået en version som hedder: 03.62 - men der hvor jeg fik det lavet,
sagde de at det ikke var den primære grund til den korte standbytid - men
det var også en anden indstilling, den ladede simpelthen i for kort tid -
den ladede på under 30 min.

Så nu holder den 3 dage uden opladning - stadig ikke helt optimalt, men dog
bedre end et døgn som var højest før...

Sisse K.
Jeg har fået en

Fra : Wagner

Dato : 22-02-06 06:26

Den version du har er gammel, der er kommet en ny v3.70

Fra : 6400 - Anders

Dato : 22-02-06 09:07

Hvad er blevet rettet på vers. 3.70. ?

/A