? Ang. TDC kabel-tv´s html-sider.....
Fra : Peter

Dato : 15-02-06 11:39

Hej.

Kan i hjælpe mig med at gennemskue hvordan jeg skriver en link (en intern
link til min egen PC her) så jeg eks. kan gå direkte ind på eks. DR1 på
denne side:
http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_pageLabel=tvguide_book&_nfls=false

Jeg har leget lidt med det, og kikket i sidens kildefil, men jeg har ikke
fundet ud af precis den rigtige kombination.....

Det jeg gerne vil er at kunne bruge EPG´en i et andet program på min
maskine, men jeg skal lige finde ud af at "høste" den først....

Så jeg skulle gerne kunne styre hvilken dag og hvilken kanal jeg søger
på...... via en URL-link......

Jeg vil blive meget glad for lidt hjælp, da det samtidig kan lære mig lidt
mere om hvordan html-siden er opbygget.....

Mvh.
Peter