forstyrrelser
Fra : Hans Houmøller

Dato : 14-02-06 23:06

Jeg har 2 computere der er deler internetforbindelse (bredbånd). Den ene med
WindowsHome den anden med Linux. Jeg har et irriterende problem: når
maskinerne er på samtidig, påvirker tastaturene gensidigt 'den anden
computer'.
Har nogen et bud på en forklaring og en løsning?
Hans

Fra : Gert Krabsen

Dato : 15-02-06 09:11

Hans Houmøller wrote:
> [...]
> computer'.
> Har nogen et bud på en forklaring og en løsning?

Er begge forsynet med trådløst tastatur? Som sender på samme kanal?

/Krabsen