DR film arkiv
Fra : Per Nielsen

Dato : 14-02-06 18:19

Findes der en liste over alle de film DR har sendt gennem tiderne? Hvis
man f.eks. har set en film i 1976 (i påskedagene), men ikke kan huske
titlen, så kunne man jo søge lidt tilbage i arkiverne. I dette tilfælde
er der i den pågældende film en dame der hedder Rachel, der uventet
arver en ranch. Filmen er sandsynligvis australsk.

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 15-02-06 21:05

Dont know, men du må gerne maile mig hvis du finder en

Fra : Jesper Lund

Dato : 15-02-06 21:28

Per Nielsen <dazzler53@hotmail.com> wrote:

> [...]
> arkiverne. I dette tilfælde er der i den pågældende film en dame
> der hedder Rachel, der uventet arver en ranch. Filmen er

Hvad med avisarkiverne (microfilm) på biblioteket? Aviserne trykte vel
også TV programmer i 1976.

--
Jesper Lund

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-02-06 21:48

Jesper Lund wrote:
> Hvad med avisarkiverne (microfilm) på biblioteket? Aviserne trykte vel
> også TV programmer i 1976.

Det var da en mulighed, så er det bare lige om det lokale biblotek også
er med på den Jeg checker det lige, thx.

Fra : Jesper Lund

Dato : 15-02-06 21:54

Per Nielsen <dazzler53@hotmail.com> wrote:

> Det var da en mulighed, så er det bare lige om det lokale
> biblotek også er med på den Jeg checker det lige, thx.

Statsbiblioteket i Århus og Det Kongelige Bibliotek har i hvert fald
disse arkiver.

--
Jesper Lund

Fra : Jan Jacobsen

Dato : 16-02-06 13:17

Det har aviserne også... ofte kan man gratis få adgang til at bladre i gamle
aviser.

Jan

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-02-06 00:29

Jesper Lund wrote:
> Statsbiblioteket i Århus og Det Kongelige Bibliotek har i hvert fald
> disse arkiver.

Jeg bor på Lolland, har man mulighed for atchecke ovennævnte arkiver
online?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 17-02-06 11:16

Per Nielsen wrote:

> Jeg bor på Lolland, har man mulighed for atchecke ovennævnte arkiver
> online?

Hvis jeg ikke husker helt galt så har biblioteket i Nakskov da også en
del aviser på mikrofilm. Mon ikke de også har nogle fra '76 liggende,
SÅ længe siden er det jo trods alt heller ikke.

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-02-06 18:16

Robert Eriksen wrote:
> Hvis jeg ikke husker helt galt så har biblioteket i Nakskov da også en
> del aviser på mikrofilm. Mon ikke de også har nogle fra '76 liggende,
> SÅ længe siden er det jo trods alt heller ikke.

Ok, tak skal du have.

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 22-02-06 21:33

Hmm det kræver så at man er sikker på perioden . For ellers er
det lidt af en opgave.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 22-02-06 21:46

klaro@mailcircuit.com wrote:
> Hmm det kræver så at man er sikker på perioden . For ellers er
> det lidt af en opgave.

Hvis det er indsnævret til påskedagene 1976, så er opgaven vel
overskuelig :)

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 27-02-06 22:19

Yøps, men jeg leder efter 2 som er set i mellem 83 og 90 , det
giver lidt af et søgerum . Eller hur ?
Dog er den ene lidt lettere end den anden. Den ene er en rumænsk
katastrofe film alle Tårnhøje helvede (ikke så mange af dem på dn
tid) og den anden er en engelsk gyser (nogle 100 flere muligheder .