nokia 5140i - wap og email
Fra : sniper_Nolight

Dato : 14-02-06 18:04

jeg har netop oprettet wap på min5140i.

alt virker.

på telmores side står der man risikerer unødige udgifter hvis telefonen
automatisk tjekker for email.
jeg har intet email oprettet og kan ikke finde noget om email nogen steder -
er jeg udsat eller er jeg uden for fare - jeg skal ikke bruge mail på den,
men ved ikke om 'det kører'... kan nogen hjælpe?

aner ikke hvad jeg skal kigge efter.

desuden - når nu jeg er færdig med wap og trykker logud bliver telefonen i
browseren og går ikke i mobilens normale menu før jeg trykker på 'læg på'
(rødt telefonrør) - er jeg sikker på jeg har lukket ned?

jeg undskylder hvis spørgsmålene er dumme, men jeg er virkelig på ny grund
her
på forhånd tak
--
sniper_Nolight