FF 1.5.0.1 DA mega ustabil
Fra : MooreHojer

Dato : 14-02-06 00:32

Hej NG

Er jeg den eneste der har problemer med at FF 1.5.0.1 hele tiden fryser
og går ned ?

--
MooreHojer

Fra : Leonard

Dato : 14-02-06 07:59

"MooreHojer" <simon@moorehojer.dk> wrote:

>Er jeg den eneste der har problemer med at FF 1.5.0.1 hele tiden fryser
>og går ned ?

Det ved jeg ikke om du er, men jeg har ingen problemer med den og jeg
bruger den ca. 8 timer om dagen.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Holst

Dato : 14-02-06 08:07

MooreHojer wrote:

> Er jeg den eneste der har problemer med at FF 1.5.0.1 hele tiden fryser
> og går ned ?

Jeg har ikke oplevet nogle problemer med den.

Fra : Dino

Dato : 14-02-06 12:18

Den 14-2 2006 skrev MooreHojer i dk.edb.internet.software.browser:

> Er jeg den eneste der har problemer med at FF 1.5.0.1 hele tiden fryser
> og går ned ?

Nej. Sker også her, en gang ind i mellem..., og altid med mange faneblade
åbne...

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Holst

Dato : 14-02-06 12:27

Dino wrote:

> Nej. Sker også her, en gang ind i mellem..., og altid med mange faneblade
> åbne...

Ja, og det har jeg jo sjældent, så det er måske grunden til, at jeg ikke
oplever problemer.

Fra : MooreHojer

Dato : 14-02-06 16:15

> Nej. Sker også her, en gang ind i mellem..., og altid med mange
> faneblade
> åbne...

Så er det nok der problemet ligger... så må jeg jo bare begrænse
antallet af faneblade der er åbne på en gang...

--
MooreHojer

Fra : John S. Thomsen

Dato : 14-02-06 22:24

Dino wrote:

> Nej. Sker også her, en gang ind i mellem..., og altid med mange faneblade
> åbne...

Med hensyn til fanebladene har projektlederen for Firefox et indlæg på
sin blog:
http://weblogs.mozillazine.org/ben/archives/009749.html

Her foreslår han at man indstiller
browser.sessionhistory.max_total_viewers til en lavere værdi. (Det kan
man gøre i about:config)

Har man feks 256 MB RAM kan man vælge at gemme færre end 3 websider i
RAM for hver tab ved at ændre denne indstilling fra -1 til 2, 1 eller 0.

Bortset fra det, så skyldes stabilitetsproblemer ofte extensions
og/eller themes.

Fra : MooreHojer

Dato : 14-02-06 23:52

> [...]
>
> Har man feks 256 MB RAM kan man vælge at gemme færre end 3 websider i
> RAM for hver tab ved at ændre denne indstilling fra -1 til 2, 1 eller

Takker

--
MooreHojer

Fra : sdsf

Dato : 19-02-06 22:33

Dino skrev:

> Nej. Sker også her, en gang ind i mellem..., og altid med mange faneblade
> åbne...

Jeg har også mange faneblade åbne.
firefox bruger så 300-400mb memmory,
og til sidst bliver den ubrugelig.

Fra : stroemer

Dato : 14-02-06 14:18

MooreHojer skrev:
> Hej NG
>
> Er jeg den eneste der har problemer med at FF 1.5.0.1 hele tiden fryser
> og går ned ?

Nej da ! Min udgave falder om og lukker programmet og pc-en går i sort
og starter forfra. Og det er aldrig sket før!!!! Jeg har måttet lukke
et af mine foretrukne udvidelser, nemlig Forecastfox, som hele tiden
stod og hoppede, men det er ikke kun den.

--
Mvh stroemer
ps. fjern "GRØN" fra min email adresse.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 15-02-06 00:10

MooreHojer wrote:
> Hej NG
>
> Er jeg den eneste der har problemer med at FF 1.5.0.1 hele tiden fryser
> og går ned ?

Den slags skyldes næsten altid Extensions eller Themes.

Prøv at afinstallere dine extension og themes og så tilføj dem en af
gangen indtil du oplever at FF igen bliver ustabil, så vil du ganske
sikkert finde den extension eller det theme der er skyldig.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann - der ikke har haft et eneste crash i FF 1.5.0.1 på
trods af 12-14 timers daglig brug siden den blev frigivet.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-02-06 00:32

Den 15-02-06 00.09 skrev Lars Hoffmann følgende:

> Prøv at afinstallere dine extension og themes og så tilføj dem en af
> gangen indtil du oplever at FF igen bliver ustabil, så vil du ganske
> sikkert finde den extension eller det theme der er skyldig.

Der er nu ingen grund til at afinstallere dem, man kan nøjes med at slå
dem fra (højreklik på udvidelsen, og vælg Afbryd).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Slip musen fri, og styr i stedet computeren lynhurtigt med tastaturgenveje.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 15-02-06 00:37

Kim Ludvigsen wrote:
> Der er nu ingen grund til at afinstallere dem, man kan nøjes med at slå
> dem fra (højreklik på udvidelsen, og vælg Afbryd).

Ja naturligvis - nu skal du jo huske at læse hvad jeg mener og ikke
hvad jeg skriver