Sonofon og ny mobil...
Fra : Jakob

Dato : 13-02-06 20:45

Jeg overvejer at købe en mobil med et Sonofon abonnement. Efter et halvt år
satser jeg på at købe en ny mobil under det samme abonnement. Er der nogen
der kan fortælle mig om det er udsalgspriserne der så gælder, eller om de
har specielle priser der gælder?

Efter et halvt år ryger abonnementet ned på 39,- - bliver det så sat op igen
når jeg køber en ny mobil?

Jakob

Fra : BamBam

Dato : 13-02-06 21:17

"Jakob" <pope.jakob@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> år satser jeg på at købe en ny mobil under det samme abonnement. Er der
> nogen der kan fortælle mig om det er udsalgspriserne der så gælder, eller

Det er de samme priser som ved ny oprettelser, du spare så oprettelses
gebyret på 99 kr. som sonofon kunde.

> Efter et halvt år ryger abonnementet ned på 39,- - bliver det så sat op
> igen når jeg køber en ny mobil?

Hvad er det for et abonnement, erhverv?
Der er ikke abonnement på privat Kvantum eller Debilos, Erhverv køre 12 mdr.

BamBam

Fra : Jakob

Dato : 13-02-06 22:19

> Det er de samme priser som ved ny oprettelser, du spare så oprettelses
> gebyret på 99 kr. som sonofon kunde.

Ok, takker.

> Hvad er det for et abonnement, erhverv?
> Der er ikke abonnement på privat Kvantum eller Debilos, Erhverv køre 12
> mdr.

Sorry, mente 39,- i mindsteforbrug...

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 13-02-06 22:53

> Sorry, mente 39,- i mindsteforbrug...

Det er vidst ikke Sonofon . Du betaler 29 kroner om måneden i abonnement
medmindre du er på PBS.

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : Jakob

Dato : 14-02-06 15:53

"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> skrev i en meddelelse

> Det er vidst ikke Sonofon . Du betaler 29 kroner om måneden i
> abonnement medmindre du er på PBS.

Hehe - tror jeg har blandet Sonofon og telia sammen

Fra : BamBam

Dato : 14-02-06 18:29

> "Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> skrev i en meddelelse

> Hehe - tror jeg har blandet Sonofon og telia sammen

Sonofon koster 0 kr. i abonnement for Kvantum og Debilos.

Fra : BamBam

Dato : 14-02-06 18:28

"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> skrev i en meddelelse

> Det er vidst ikke Sonofon . Du betaler 29 kroner om måneden i
> abonnement medmindre du er på PBS.

Det gør man så heller ikke.
Man betaler 29 kr. i gebyr for at modtage regningen på giro kort.

Fra : BamBam

Dato : 14-02-06 18:26

Fra : BamBam

Dato : 14-02-06 18:27

"Jakob" <pope.jakob@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Sorry, mente 39,- i mindsteforbrug...

Hvad er det for et abo. du har set på?

Fra : Jakob

Dato : 14-02-06 19:39

"BamBam" <non@non.dk> skrev i en meddelelse

> "Jakob" <pope.jakob@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er det for et abo. du har set på?

Noget Telia viste det sig

Men der er altså frit valg mellem alle telefoner med det samme abonnement
til de reklamerede priser når jeg engang skal have købt en ny?

Fra : BamBam

Dato : 14-02-06 20:13

> "BamBam" <non@non.dk> skrev i en meddelelse

> Noget Telia viste det sig
>
> Men der er altså frit valg mellem alle telefoner med det samme abonnement
> til de reklamerede priser når jeg engang skal have købt en ny?

Ja imod at du binder dig til nye 6 mdr. med henholdsvis kvantum 99 eller 199
igen.
Du spare så oprettelsen.