Software til Sony Ericsson 750
Fra : Peter Caspersen

Dato : 13-02-06 15:54

Hej jeg har nogle gange haft problemer når jeg oploader filer til mobilen
fra pcer via cabel, et par gange fryser min telefon.

Så jeg vil gerne høre om hvordan jeg kan se hvilken software jeg bruger, og
om det er noget jeg selv kan opdatere via nettet, hvis ikke koster det noget
eller er det servis fra forhanleren, og kan de gøre det med det samme eller
skal jeg udvære min mobil.

Jeg er også blevet glad for at podcaste på mobilen (tror jeg nok det hedder)
altså hente lydfiler (radioprogrammer) ned fra nettet og høre dem når jeg
har tid.

Til at afspille mine filer bruger jeg medieafspiller som er i mobilen, men
jeg tænkte på om der var nogel der viste om der fantes en anden
mediaafspiller til mobilen, jeg tænker på noget i stil med feks. Winamp
eller noget lingende, mit problem ligger nemlig i at hvis jeg har sat en lyd
fil på pause og så der er nogle der ringer på mobilen, så skal jeg starte
forfra, og man kan ikke hoppe ind der hvor man var så der er kun mulighed
for at spole og det går langsomt især hvis jeg feks. er ved at høre
Harddiske fra dr.dk så kan det jo være at jeg bliver nød til at spole 60 min
ind for at starte der hvor jeg var inde min mobil ringte, det er lidt træls.

Med Venlig Hilsen

Peter Caspersen

Fra : Benjamin

Dato : 13-02-06 23:17

Prøv at søge på google efter "floats mobile agent"
mvh benjamin

Fra : Shsj

Dato : 14-02-06 07:48

"Peter Caspersen" <pc@caspernet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> min
> ind for at starte der hvor jeg var inde min mobil ringte, det er lidt

Jeg er også træt af denne svaghed ved K750'eren; hvis du får fat i noget
bedre medieafspiller software til telefonen, så giv endelig besked i denne
tråd.

Mvh.
Shsj