gendan standard i firefox
Fra : Christoffer

Dato : 13-02-06 14:28

Som overskriften siger har jeg brug for at gendanne til at
standard-indstillinger i firefox efter jeg kom til at trykke på nogle
knapper mens jeg brugte musen med det resultat jeg har en en trebuchet str.
7 på samtlige sider og jeg kan ikke finde tilbage til den originale. Har
forsøgt mig med at ændre font og størrelse i indst. men det betyder så også
at den overruler sidens valg af font og størrelse og det vil jeg gerne
undgå.

--
Christoffer

Fra : Kent Magnussen

Dato : 13-02-06 15:47

Christoffer wrote:
> [...]
> at den overruler sidens valg af font og størrelse og det vil jeg gerne
På version 1.5.0.1 kan der hakkes af for _tillad sider selv at vælge
font_ i indstillinger, indhold, Font og farve, advanceret (min
oversættelse fra Content, Font & Colors, Advanced, Allow pages to chose
osv.)

Det være det du skal bruge.

--
Kent

Kun svar i gruppe

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-02-06 16:49

Den 13-02-06 14.27 skrev Christoffer følgende:

> knapper mens jeg brugte musen med det resultat jeg har en en trebuchet str.
> 7 på samtlige sider og jeg kan ikke finde tilbage til den originale.

Der er ingen grund til at starte forfra. Du er sandsynligvis kommet til
at trykke på Ctrl, mens du har brugt rullehjulet. Du kan ændre
størrelsen tilbage på samme måde, eller du kan klikke på Vis => Vælg
tekststørrelse og fx vælge Normal.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Avancerede søgemuligheder i mails med Thunderbird.

Fra : Christoffer

Dato : 13-02-06 17:43

> [...]
> trykke på Ctrl, mens du har brugt rullehjulet. Du kan ændre størrelsen
> tilbage på samme måde, eller du kan klikke på Vis => Vælg tekststørrelse
Ja, kender også funktionen, det var mere ang. skrifttype jeg ikke fik til at
fungere ordentligt, men som Kent forklarede manglede jeg at sætte et flueben
ved en væsentlig detalje.

Tak for hjælpen til jer begge, det virker som det skal igen =)