Er der nogen der ved...
Fra : Bibber

Dato : 12-02-06 21:18

Hejsa i gruppen.

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre ved min tæve,som der bider alt
legetøj i stykker?
Selv de der reb som man kan købe til hunde. Der går ikke mere end 14 dage
til 3 uger så er der bare ikke noget tilbage. Ikke andet end den som holder
rebet sammen.
Håber at der er nogen der har et godt råd.

Mvh.
Bibber

Fra : jopa

Dato : 12-02-06 21:41

Bibber skriblede bla:

> Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre ved min tæve,som der bider alt
> legetøj i stykker?
> Håber at der er nogen der har et godt råd.

Har du prøvet med nogen store knogler fra slagteren ?

--
Mvh.John
www.johns-web.dk

Fra : Bibber

Dato : 14-02-06 08:18

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet med nogen store knogler fra slagteren ?

Nej,det har jeg ikke prøvet af. Men hvis det hjælper så kunne jeg prøve det.
Er det nogen speciele knogler at jeg skal have?
Mvh. Bibber

Fra : jopa

Dato : 14-02-06 08:51

Bibber skriblede bla:

> Nej,det har jeg ikke prøvet af. Men hvis det hjælper så kunne jeg
> prøve det. Er det nogen speciele knogler at jeg skal have?

Plejer at købe nogen store okse/kalveknogler i quickly de holder i lang tid.
Sådan nogen på mere end 1 kg stk.

--
Mvh.John
www.johns-web.dk

Fra : Hornbech - Nuuk

Dato : 12-02-06 21:52

> [...]
> holder rebet sammen.
> Håber at der er nogen der har et godt råd.

Hvor meget stimuleres hun i dagens løb?
/K

Fra : Bibber

Dato : 14-02-06 08:22

"Hornbech - Nuuk" <Hornbech1@greennet.gl> skrev i en meddelelse

> Hvor meget stimuleres hun i dagens løb?
> /K

Det er da en del,når jeg lige er hjemme.
Vi går da turer osv.
Men nu er det sådan lige nu at det er mine forældre der passer hende for
mig. Men jeg fra da jeg havde hende,der havde jeg det problem at hun bed det
hele i stykker. (På ingen tid.)
Men jeg stimuler da hende meget,nu når det er mig der har hende.
Mvh. Bibber

Fra : Clas Lau

Dato : 12-02-06 23:47

Ikke meget hundelegetøj holder til det i længden - slet ikke hvis hunden
leger (tygger) i det uden opsyn.

Personligt er jeg ikke til at hundene har legetøj når de ikke er under
opsyn. Det lyder måske kedeligt, men jeg sørger for at stimulere hundne når
vi er sammen og når jeg så ikke er hjemme forventer jeg så at de blot ligger
sig ned og slapper af.

Lyder måske som om at hunden ikke helt får sine behov dækket til dagligt.

Mvh

-Clas-

Fra : Holm

Dato : 14-02-06 13:20

"Clas Lau" <clas@sleepmonsters.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sig ned og slapper af.
>
> Lyder måske som om at hunden ikke helt får sine behov dækket til dagligt.

Hej Clas

Helt enig.
Min hund har sit legetøj når vi leger.....ellers får han ben at tygge i!!!
Det er nemlig vigtigt at man ikke bruger legetøj som "barnepige"..hunde skal
trænes, leges med og have spændende opgaver, legetøj leger man med sammen
med hunden))...

Hilsen Holm