Adgang til min D-Link DES-1024R+ switch ?
Fra : Gaffa

Dato : 11-02-06 20:20

Hvordan får jeg adgang til opsætninge af min D-Link DES-1024R+ switch, som
jeg har fået foræret for et par år siden, og som egentlig har fungeret
upåklageligt, men jeg synes at hele netværket er noget langsomt, og vil
gerne lige checke opsætningen.

Hilsen

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 12-02-06 01:00

On Sat, 11 Feb 2006 20:20:19 +0100, "Gaffa" <XXplw@privat.dk> wrote:

> [...]
> jeg har fået foræret for et par år siden, og som egentlig har fungeret
> upåklageligt, men jeg synes at hele netværket er noget langsomt, og vil

Det er en unmanaged switch. Der kan ikke konfigureres noget, og der er
altså ingen opsætning at checke.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Gaffa

Dato : 12-02-06 07:59

"> Det er en unmanaged switch. Der kan ikke konfigureres noget, og der er
> altså ingen opsætning at checke.

Jeg fandt også en ældre manual på Nettet, der bekræfter dette. Tak for svar.

Hilsen

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-06 13:21

Gaffa wrote:
> [...]
> jeg har fået foræret for et par år siden, og som egentlig har fungeret
> upåklageligt, men jeg synes at hele netværket er noget langsomt, og vil

Se mit svar i den forrige tråd, det er NAS boksen der ikke er blandt de
kvikkeste.

vær opmærksom på at Maxtor har udsendt ny firmware for ikke så lang tid
siden, prøv evt at opgradere.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Gaffa

Dato : 12-02-06 16:42

> vær opmærksom på at Maxtor har udsendt ny firmware for ikke så lang tid
> siden, prøv evt at opgradere.

Tak det vil jeg undersøge - har ellers først lige fået den nye Plus version
her for en uge siden, men det kan jo godt være den er leveret med en ældre
firmware.

Hilsen