Drug rape
Fra : Peter

Dato : 11-02-06 15:31

Jeg læste om det her drug rape og så sidder jeg og tænker på er det altid
voldtægt hvis en pige vågner og hun har haft sex med en mand medens hun var
i ecstasy-brunst.

Det jeg mener er, at de her fyre der hælder stoffet i pigens drink, han gør
det vel for at få sex. Derved antager jeg at han ikke er den flotteste fyr
på diskoet. Jeg læste at pigerne når de bliver påvirket af ecstasy bliver de
meget flirtene og pågående imod mænd.

Jeg går ud fra at hun udvælger den flotteste fyr hun kan finde til sex.
Derved må der vel være et vist element af frivillighed i det her. Jeg er
ikke i tvivl om at andre langt mindre spændende scenarier kan udtænkes, jeg
ville heller ikke selv bryde mig om at vågne hjemme hos en pige der vejede
170 kg efter have bolet hende en lang nat pga af drug rape stoffet. Men er
det altid voldtægt i den bogstavelige betydning af ordet.